Gå til innhold

atomkrig på fastlandet

Anbefalte innlegg

ok betegnelsen milioner er vel kanskje litt kraftig, men er antallet så viktig? spre løgn, kanskje det, men jeg vet en ting du tydeligvis ikke vet, og det er at med de "få" bombene vi har, kunne vi lett sprengt vekk store deler av jorden :hmm: noen som ikke våkner opp og sier "hey litt skummelt kanskje" jeg syntes det, og betegnelsen VI er brukt fordi vi støttet amerikanerne under den kalde krigen, og proppagandaen på TV er amerikansk, vi ser på amerikanske serier, vi kjøper amerikanske mat.

Noen som er uenig i at vi er en liten USA bitch?

så ja, Vi vesten (vest-europa og USA) er en liten skitten slavepike som følget etter USA uten bånd, fordi uten deres dollar glans, så ville vi blitt ingenting.

Jeg tror at hvis USA blir truet på en rasjonell måte, slik som at landet kan gå konkurs, så vet vi hvem som tar besluttningen, det er CIA eller Federal resserve.

De samme folkene som forøvrig visste om 9/11, og enten det var muslimer eller selvstyrte fly, VI VET AT DE VISSTE!

Så gi mer en god grunn til at et samfunn styrt etter dollarkurs ikke skal bruke et slik våpen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig at vi er en av de mest gjennomsyrete amerikaniserte samfunnene i Europa idag.

En god grunn til at ett samfunn styrt etter dollarkurs ikke ville bruke atomvåpen er at det er som å pisse i buksene for å holde varmen. Man trenger ikke store langtidsperspektivet for å innse at i en atomkrig er alle tapere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...