stompy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei. Jeg har en ligitech G7 mus, som jeg har mistet i bakken, og derfor ødelagt rullehjulet på. Jeg har ingen garanti på musa, men heller ingen penger til å kjøpe meg en ny nå. Jeg kunne ikke finne noen måte når jeg kikket rundt på den, men er det noen som vet en måte jeg kan åpne den uten å ødelegge den? Om det er det, så kan det være en mulighet til å fikse den selv. På forhånd takk Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei. Jeg har en ligitech G7 mus, som jeg har mistet i bakken, og derfor ødelagt rullehjulet på. Jeg har ingen garanti på musa, men heller ingen penger til å kjøpe meg en ny nå. Jeg kunne ikke finne noen måte når jeg kikket rundt på den, men er det noen som vet en måte jeg kan åpne den uten å ødelegge den? Om det er det, så kan det være en mulighet til å fikse den selv. På forhånd takk 9585592[/snapback] kjenner eg logitech rett skal det vere skruer på undersida av musa, under skatez'a. har ivertfall vert slik på alle logitech musene eg har hatt. Lenke til kommentar
stompy Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Ahh. Takk. Jeg fant ut at feilen var en knapp som var blit trykket for hardt på og satt seg fast. Jeg fikk i allefall en bekreftelse på at jeg ikke kunne gjøre noe med problemet. Igjen, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå