Korka Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Og sånn btw...Det med vedlagte miniatyrbilde® er også fux, man må trykke på bildet, maksimere vinduet også må man zoome inn, uhørt... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Masse ting som har blitt "ødelagt" er jo en haug med poster som f.eks har brukt SKJUL funksjonen som ikke fungere lengre.. Vil dette bli fikset? Den nye spoiler funksjonen var en smule stygg... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvorfor har dere fjernet Hardware dynamisk skinnet? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser meget, meget, meget mye bedre ut. Gratulerer med et nyere og bedre forum. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En liten bugliste jeg har funnet til nå: - Hurtigendring fungerer ikke hos meg (Firefox) Redigert: Nå fungerer det - Knappene for slett, redigér, sitér, svar osv er nå på engelsk. - Knappene start avstemning og legg til avstemning har forsvunnet. - Litt tregt forum - Snapback-tagen fungerer ikke i gamle innlegg. Bare i nye. Og et par observasjoner jeg ikke vil kalle bugs: - Skin går ikke automatisk tilbake til det man hadde før. - Mine innlegg har fått ny URL så jeg må endre hjem-knappen i nettleseren. - Moderatorer og administratorer får mye ny layout å sette seg inn i. Jeg er sikker på at vi (Les: Ueland) skal klare å rydde opp i ting som ikke fungerer skikkelig ennå. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) En bug til, Simen1. <{POST_SNAPBACK}> funker ikke. EDIT: Ehhm, snapback funket ikke i quotes.. Endret 9. oktober 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843587&hl= Vi samler opp alt rundt forumoppgraderingen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg