j-- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja det vil dere 9611180[/snapback] Nydelig! Dette var en finfin nyhet =D Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan er det med pm'er som blir sendt og den beskjeden som dukker opp øverst? Jeg har både titt og ofte fått svar på meldinger leeenge etter at jeg sendte de der vedkommede skriver de ikke har sett meldingen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 meldingen som kommer oppe, kommer vel bare opp 1 refresh/gang. Enkelt a ikke se den. Jeg har ogsa fatt hore at det sto Meldinger (0), nar det var en ulest. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Motherfuckers, gir etter for presset! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan ikke man fjerne den funksjonen i oppgraderingen ogsa. Ma vaere det mest spurte sporsmalet pa forumet. Evnt sette den optionen i Settings. 9595490[/snapback] I den nye forumversjonen er dette valet skjult i ein drop-down-meny. Så det er ikkje lenger så lett å skifte dette ved eit uhell. 9610967[/snapback] Er nok mange som også kommer skjevt ut når de feks bruker en søkemotor for å finne et innlegg. Skjer titt og ofte av "mode=" sniker seg på. meldingen som kommer oppe, kommer vel bare opp 1 refresh/gang. Enkelt a ikke se den. Jeg har ogsa fatt hore at det sto Meldinger (0), nar det var en ulest. 9613284[/snapback] Det finnes også ferdige modifikasjoner som gjør det mulig å få det tilbake til den gamle stilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Endelig! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husk nå endelig å oppdatere retningslinjene mens vi er i gang.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Husk nå endelig å oppdatere retningslinjene mens vi er i gang.. 9629406[/snapback] Hvorfor det? Er de ikke helt okå slik som de er? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fullversjonen av retningslinjene er omsider oppdatert til maks 10 kb avatar, men den korte versjonen har framleis maks 6. Eg vil tru det er dette han tenkjer på. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan blir det med HW.no-skinnet, vil det leve videre? Har vel på en måte grodd fast i HW.no-Dynamisk-skinnet her. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror nok de beholder alle skinnen, hvis ikke blir det er kraftig rabalder! Apropos skin; Skulle gjerne hatt tilbake det gamle Amotor.no-skinnet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 HW-Dynamisk er en drøm i forhold til det elendige diskusjon.no skinnet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Alle design forblir Tanken er og å få inn et par ekstra design som ikke er site-spesifikke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Ingen planer om å la oss hotlinke igjen? Bare for å legge igjen det siste argumentet mitt. Dere sa at kun 1% eller noe av brukerne har dynamisk avatar. Regnet dere med alle som faktisk hadde avatar, og hvor mange aktive brukere det er som har avatar hos diskusjon, ifht hvor mange som har det annensteds? Måtte bare få det ut uansett. Jeg har ergret meg over at jeg var på reise når dere stengte tråden. Har kommet på det midt på nettene, når jeg skal sove og så videre. Endret 5. oktober 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det hadde neppe gjort noko frå eller til om du var med i diskusjonen. Eksterne lenker er slått av, grunnane er nevnt i tråden som omhandler saken. Ikkje noko grunn til å dra i gang den diskusjonen igjen, vær glad for 10kB avatar no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Når tar dere ned forumet? Fikk en merkelig bug i stad. Jeg skifta skin av meg selv... TO ganger Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ForumoppgraderingForumet kommer til å være nede natt til 9.oktober for forumoppgradering, oppgraderingen beregnes å bli ferdig i løpet av morgenen den 9.okt. 9585578[/snapback] eller har de endra det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Når tar dere ned forumet? Fikk en merkelig bug i stad. Jeg skifta skin av meg selv... TO ganger 9659895[/snapback] Skjedde her å, men bare en gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan være fordi jeg satt på to PC-er. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Eh... Er forumet nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg