Gå til innhold

Forumoppgradering og økt avatarstørrelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke man fjerne den funksjonen i oppgraderingen ogsa. Ma vaere det mest spurte sporsmalet pa forumet.

Evnt sette den optionen i Settings.

9595490[/snapback]

I den nye forumversjonen er dette valet skjult i ein drop-down-meny. Så det er ikkje lenger så lett å skifte dette ved eit uhell.

9610967[/snapback]

Er nok mange som også kommer skjevt ut når de feks bruker en søkemotor for å finne et innlegg. Skjer titt og ofte av "mode=" sniker seg på.

meldingen som kommer oppe, kommer vel bare opp 1 refresh/gang. Enkelt a ikke se den.

Jeg har ogsa fatt hore at det sto Meldinger (0), nar det var en ulest.

9613284[/snapback]

post-40997-1191353218_thumb.png

Det finnes også ferdige modifikasjoner som gjør det mulig å få det tilbake til den gamle stilen.

Lenke til kommentar

Ingen planer om å la oss hotlinke igjen? Bare for å legge igjen det siste argumentet mitt. Dere sa at kun 1% eller noe av brukerne har dynamisk avatar. Regnet dere med alle som faktisk hadde avatar, og hvor mange aktive brukere det er som har avatar hos diskusjon, ifht hvor mange som har det annensteds?

Måtte bare få det ut uansett. Jeg har ergret meg over at jeg var på reise når dere stengte tråden. Har kommet på det midt på nettene, når jeg skal sove og så videre.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Det hadde neppe gjort noko frå eller til om du var med i diskusjonen. Eksterne lenker er slått av, grunnane er nevnt i tråden som omhandler saken. Ikkje noko grunn til å dra i gang den diskusjonen igjen, vær glad for 10kB avatar no. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...