Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ødelagt el-vindu, pris?

DrThomas

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Toyota Carina E, 97 modell. På veien til jobben idag ville ikke vinduet på førersiden leke på lag med meg. Det nektet på rulle ned. Først trodde jeg at det kanskje var fordi vinduet var frosset eller noe, var nokså kaldt i natt, men funket fremdeles ikke da jeg var kommet på jobb med varm bil. Så tror kanskje det er noe feil på den :( Når jeg trykker ned/opp på kontrollen, kommer det lyd, men ingen bevegelse i vinduet. Virker som om motoren ikke får tak på vinduet eller noe.

Noen som vet om dette er noe man kan fikse selv, eller er det mekaniker-mat? Eventuelt, hva vil det koste å fikse noe slikt? Jeg vil ha det fikset billigst mulig, det trenger ikke være Toyota-verksted eller noe. Jeg bor i Bergen, om noen har noen gode anbefalinger her i området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du hører at motoren går så er det vel noe med mekanikken. Skru av dørtrekket og ta en kikk, så er det mulig du klarer å se umiddelbart hva som er galt.

Burde ikke være umulig å fikse dette selv, kan uansett være lurt å ta en titt så du ikke betaler en mekaniker for noe du enkelt kan gjøre selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...