Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg sitter på en linksys router, og har endelig fått NAT til å bli "OPEN"; noe som kreves i halo3 for å finne servere visstnok. Men selv nå kan jeg gå på der man finner spill, og jeg ser at det er utrolige 500 000 folk online i halo 3. Så jeg leter etter en ranked team slayer.. I et helt minutt står den og leter etter games, levelsøken øker og øker fra 1-1 til 1-15. Så plutselig finner den 6-7 servere og 5 som den visstnok ser for seg at passer for meg. Er dette normalt, eller pleier dere finne sånn hundrevis av servere uten noen problem i det heletatt? Når jeg først finner en game, så forsvinner gjerne halvparten før den går i gang. Og enkelte ganger lagger det så mye at alle bare discer. Training kan jeg f.eks bare glemme, finner aldri noen der. Er det jeg som er idiot og ikke forstår systemet, eller er det noe som gjør at jeg ikke får lov til å finne servere? Hvordan skal det være normalt sett? Her kan folk skrive problemene sine, så kan jeg hjelpe så langt jeg selv klarer. Hvertfall om man sliter med NAT og har en linksys Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jeg finner rundt 6-8 servere, men står at rundt 3 stykker er passe for meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Og det er vanlig? Eller har du hatt noen problemer liksom? :] Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 nei har ikke hatt noen problemer. men for meg kan det ta litt tid før jeg får joina en serveR =) Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jeg har problemer med "big team battle" feks som ikke fungerer i det hele tatt.......sår å leter men finner INGEN games.Men "rumble pit" osv fungerer Men det er maps som vallhalla og sandtrap jeg vil spille..........har gitt opp dritten. Kan selfølgelig bruke "custom" greia men har litt for dårlig linje til å hoste mange spillere. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Funker bare å joine invites her.. Finner ingenting i matchmaking.. Det kommer vel en update om noen få dager som fikser dette.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har null problemer å finne matcher/folk, noen ganger tar det litt lengre tid en andre men vil ikke si at jeg har noe problem akkurat. Ta å skjer connection testen på dashbordet på x360 og sjekk hva du får på "NAT" får du moderated eller strict så kan du oppleve problemer. Endret 27. september 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har null problemer å finne matcher/folk, noen ganger tar det litt lengre tid en andre men vil ikke si at jeg har noe problem akkurat. Ta å skjer connection testen på dashbordet på x360 og sjekk hva du får på "NAT" får du moderated eller strict så kan du oppleve problemer. 9589108[/snapback] som sagt får spilt online men BTB option funker ikke....NAT=Open Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ta å skjer connection testen på dashbordet på x360 og sjekk hva du får på "NAT" får du moderated eller strict så kan du oppleve problemer. 9589108[/snapback] Vet jeg har Moderate NAT, men det hadde ingenting å si i betaen, så... Her er det noe feil.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Var fucka igår, men idag funker det utmerket! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Funker av en eller annen merkelig grunn bedre nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Her også, funker fett nå. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg går alltid på options og velger "good Connection" under online valg. Så variere det fra 10 til 50 matcher som blir funnet og alt fra 2-3 til 30 kamper som passer for meg. Aldri vært noe problem å joine via matchmaking! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skulle vært mulig å ha et map-filter på matchmaking. Dette er, etter min mening, Halo 3s store multiplayer mangel. Jeg har spilt kanskje 30 games online nå, i forskjellige moduser, men jeg har bare spilt kanskje 4 maps. Jeg vil prøve de andre også! Jeg har f.eks aldri vært på en av de åpne banene med kjøretøy etc... Kan jo seff lage en custom match, men da må en jo ha masse venner som spiller Halo 3, pluss en god linje (jeg har ingen av delene...) Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg kommer til å spille en del i dag, og hvis det er stor interesse for det kan jeg nok hoste custom games på 25/15mbit fiber, open NAT. Bare til å gi beskjed, så finner vi vel ut av noe Har forøvrig ikke hatt noe problemer med å finne spill via matchmaking heller. Edit: Det vil si, jeg kommer til å spille endel etter jobb ^^ Endret 28. september 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kan ikke dette bare være knyttet til at Microsoft sine server sleit litt i forbindelse med halo 3 launch? Ble vel en rimelig hard load. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 en annen ting som irriterer meg grenseløst er at når man finner et spill og feks etter veto så blir en map valgt som jeg hater så er det UMULIG å gå ut av rommet uten straff bla bla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå