UNOCK Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 vell, ut ifra hva jeg vet om "the arc" så er det den som kontrollerer alle "Haloene" og MC ødela jo den bittelitt på slutten... så jeg ville gjette at alle de resterende Haloene er ubrukelig uten "The Arc" dette her er selvfølgelig bare jeg som har fundert på og kommet frem til det svaret, men så er ikke jeg så veldig logisk at det gjør noe. jeg kan ta grusomt feil her... uansett, kan ikke Halo 4 bli halvparten så bra som Halo 3. (det blir halvert på grunn av mangelen på covenant) Bungie kommer til å lage en ny serie, som mest sannsynlig kommer til å bli like oppsiktsvekkende som alle andre serier de har laget. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bungie kommer til å lage en ny serie, som mest sannsynlig kommer til å bli like oppsiktsvekkende som alle andre serier de har laget. Hvis de lager et helt nytt konsept tror jeg ikke det vil selge halvparten så godt som Halo-serien. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 vell, ut ifra hva jeg vet om "the arc" så er det den som kontrollerer alle "Haloene" og MC ødela jo den bittelitt på slutten... så jeg ville gjette at alle de resterende Haloene er ubrukelig uten "The Arc" dette her er selvfølgelig bare jeg som har fundert på og kommet frem til det svaret, men så er ikke jeg så veldig logisk at det gjør noe. jeg kan ta grusomt feil her... uansett, kan ikke Halo 4 bli halvparten så bra som Halo 3. (det blir halvert på grunn av mangelen på covenant) Bungie kommer til å lage en ny serie, som mest sannsynlig kommer til å bli like oppsiktsvekkende som alle andre serier de har laget. Covenant er vel bare oppløst? Sånn jeg ser det vil det fortsatt være mulig å kjempe mot en eventuell ny fraksjon bestående av brutes, og de var helt klart den mest dominerende fienden i Halo 3. Hvis man spiller legendary er det praktisk talt nesten bare brutes med, og Flood så klart. Jeg tror ikke Flood er helt borte og det er de som er den virkelige fienden i Halo, Covenant er/ var bare en gjeng fanatiske romvesen som sto i veien. Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 var det et poeng med og envene at the flood var den virkelig trusselen? alle som har spilt halo vet at når alt kommer til alt, er the covenant bare en haug med duster som står i veien, men den gjengen med duster var halve spillet. hunters, brutes, jakals, grunts, de er alle usikkre. vi vet ikke hva som skjedde med dem, det stemmer, men Bungie har jobbet hardt med og avslutte serien. den siste frasen til MC, jeg tror den bare var for og feste et håp til alle Halo fans. og for og fortelle oss, at i det minste er det EN spartan som aldri dør. jeg er selvfølgelig ikke i mot flere spill basert i Halo universet, som kanskje krysser Halo serien, men og fortsette på John sitt eventyr blir feil. han er endelig ferdig. og han sa det selv. desuten, Halo har blitt for vanskelig og lage, Bungie har sagt det selv, at de slet med å lage Halo 3, fordi at Halo 1 og Halo 2 satt for store standarer. det er det som er undergangen for alle bra spillserier, utviklere som EA som prøver og lage penger av serien helt til den er blødd ut. og ikke engang de mest hardbarkede fans orker og spille spillene. jeg for en, vil ikke at halo skall få et sånt stempel. Halo har siden det første spillet kom ut, vært et spill som satt standarer, og som andre spill ble målt opp med. for guds skyld, ikke la Halo fire bli undergangen til alt som er merket med Halo. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 var det et poeng med og envene at the flood var den virkelig trusselen? alle som har spilt halo vet at når alt kommer til alt, er the covenant bare en haug med duster som står i veien, men den gjengen med duster var halve spillet. hunters, brutes, jakals, grunts, de er alle usikkre. vi vet ikke hva som skjedde med dem, det stemmer, men Bungie har jobbet hardt med og avslutte serien. den siste frasen til MC, jeg tror den bare var for og feste et håp til alle Halo fans. og for og fortelle oss, at i det minste er det EN spartan som aldri dør. Det var tydeligvis et poeng å si det, siden du sa at det ikke var noen fiende nå som Covenant var oppløst. Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor spørre så mange spørsmål, når alle fem bøkene fra Halo triologien venter på Amazon.com. Les dem, herrejemini det er bra Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det var tydeligvis et poeng å si det, siden du sa at det ikke var noen fiende nå som Covenant var oppløst. har du følgt med? lenger bak, øverst på side 8 eller rundt der, sa jeg "The flood er, hvis noe annet en helt borte, nesten ikke eksisterende" og så sa jeg masse tull om at det ivertfall var sånn jeg så det, og blablabla så igjen, trusselen er omtrent ikke der. og hør på bloodllines. les bøkene. tror du og kommer til å skjønne at en Halo fire ville være og strekke Halo for langt. det er en film på vei, fem bøker ute, tegneserier, Halo Wars blir sluppet i år, hva skall vi egentlig med en Halo 4? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den filmen du la ut her Lande, var bare skummel Storkoste meg Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 har du følgt med? lenger bak, øverst på side 8 eller rundt der, sa jeg "The flood er, hvis noe annet en helt borte, nesten ikke eksisterende" og så sa jeg masse tull om at det ivertfall var sånn jeg så det, og blablabla så igjen, trusselen er omtrent ikke der. og hør på bloodllines. les bøkene. tror du og kommer til å skjønne at en Halo fire ville være og strekke Halo for langt. det er en film på vei, fem bøker ute, tegneserier, Halo Wars blir sluppet i år, hva skall vi egentlig med en Halo 4? Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det jeg skrev var så problematisk. Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 The Flood er en nærmest som et bevegende virus. Flood kan si å grense mellom liv og død, i tilstand. Måten de tenker på, er også som et virus. Finn et offer, ta det, spre seg videre. Man får en del innblikk i Flood's "tankemåte" i Halo: The Flood skrevet av William C. Dietz, som er bok nr. 2 i serien. Det er meget gode bøker, jeg synes nå de som ikke vet et fnutt om universet Halo i det hele tatt kan komme seg inn ved å lese bøkene først, før å faktisk prøve spillene. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er meget gode bøker, jeg synes nå de som ikke vet et fnutt om universet Halo i det hele tatt kan komme seg inn ved å lese bøkene først, før å faktisk prøve spillene. Nå bygger vel bøkene strengt talt på Spillet? Og da burde det være _viktigst_ og riktigst det som kommer fram av informasjon i spillet/spillene. Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Egentlig ja, det Cortana sier i øret ditt gjennom 1'ern og 2'ern er aldri lett å få med seg. Å vite det om Flood jeg sa tidligere post er strengt tatt ikke nødvendig for å nyte spillet, det er bare krydderet på kaka for de som vil vite litt mer Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det jeg skrev var så problematisk. Beklager at du trodde det var et problem med hva du skrev, men de to forrige meldingene mine hadde jeg dårlig tid på å skrive, etersom jeg bare var inne for og sjekke hva som hadde skjed her. jeg kan kanskje har gitt et feil signal. det var ingenting gale med hva du skrev. og at Halo bøkene er basert på spill serien? ja og nei. Halo bøkene, er det bare den som William C. Dietz skrev, som heter The Flood, som faktisk er skrevet på handlingene til John under Halo 1. de to andre som omhandler John, er The Fall of Reach, som er før Halo 1, det vil si, så tidlig som under treningen til John, og et par små deler fra et par forskjellige planeter, helt i slutten på boken, del VII, (7) de siste 7 kapittelene i boken, er det the Covenant tar Reach. First Strike er mellom Halo 1, og Halo 2, hvor Master Chief finner ut av noe covenant greier... jeg skriver ikke mer, fordi at jeg ikke vil ødelegge bok opplevelsen til de som har tenkt og lese, selv om jeg kanskje allerede har gjort det med the Fall of Reach. Ghosts of Onyx, som er den fjerde boken foregår mens John ødelegger for The Covenant i Halo 3, men handler ikke om John, men Spartan 051, Kurt, og hendelsene på Onyx. Contact Harvest, vet jeg ikke, jeg har ikke lest den ennå, men Bøkene er basert I Halo universet, ikke PÅ Halo spillene, (hvis du ser vekk fra The Flood.) og er ment bare for og gi deg utdypelse. EDIT: en sjette kan være på vei, det her er bare noe jeg snublet over når jeg leitet etter hvor mange bøker det var. det var to utgivere, en for bøkene som omhandler John, og en for Contact Harvest, og Ghosts of Onyx. begge hadde en contract på TRE bøker, og det ene forlaget har bare fått to bøker så langt. Endret 4. januar 2008 av UNOCK Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det jeg mente var vel egentlig heller at uten Halo: Combat Evolved ville vi ikke hatt bøkene i dag. Derfor baserer de seg på det unvierset som første gang så dagens lys igjennom et spill laget av Bungie. Mulig jeg har missforstått helt. Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Contact Harvest er skrevet av Avery Johnson som lager Unggoy/Grunts lydene og er en daglig ansatt på Bungie studios. For noen måneder siden begynte han å skrive en bok for Halo, og nå er den ferdig. Hvem digger ikke Sersjant Avery Johnson? Den rappkjefta mannen man møtte i tide og utide. Den har egentlig ingenting å si i forhold til John 117/Master Chief =) Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Contact Harvest er skrevet av Avery Johnson som lager Unggoy/Grunts lydene og er en daglig ansatt på Bungie studios. For noen måneder siden begynte han å skrive en bok for Halo, og nå er den ferdig.Hvem digger ikke Sersjant Avery Johnson? Den rappkjefta mannen man møtte i tide og utide. Den har egentlig ingenting å si i forhold til John 117/Master Chief =) Men nå var vel ikke Master Chief det eneste orginale/nyskapte som bungie har laget selv. Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Oooops.. er litt småsliten, boken er skrevet av Joseph Staten! Den handlerAvery Johnson. Auda. Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det jeg mente var vel egentlig heller at uten Halo: Combat Evolved ville vi ikke hatt bøkene i dag. Derfor baserer de seg på det unvierset som første gang så dagens lys igjennom et spill laget av Bungie. Mulig jeg har missforstått helt. nei, uten Halo: Combat Evolved ville vi ikke hatt bøkene, sikkert jeg som har misforstått, jeg trodde du mente at alle Halo bøkene er basert på Halo spillene, (derfor mitt elstremt lange svar) og svarte derfor at de var Basert I halo universet, ikke PÅ spillene. Contact Harvest handler om SGT, Johnson? da MÅ jeg jo bre lese den. skall få tak på den i morgen. synd med hva som skjedde på slutten av Halo... Johnson var vel egentlig den ene som er likestil med MC i Halo serien... (synes jeg, Johnson er den ene med de mest genial comentarene som får meg til å le, selv om jeg egentlig ikke burde le akkurat der...) Endret 4. januar 2008 av UNOCK Lenke til kommentar
AeterneL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Boken har ikke like mye "action-sekvenser" som Eric Nylund sine bøker, men den skuffer ikke. Lenke til kommentar
Illusion4halo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg mener at det bør lages et Halo 4 fordi det er jo flere ringer enn bare 3, er det ikke 7 ringer? =P Og en ting til er at kanskje det kan være en planet for de Covenantene eller brutesene ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå