Laland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mye å holde styr på samtidig! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kødder du eller? this will never end ... de har så mye godsaker igjen fra halo 3 som de kan gjøre om til nok et supert spill! jeg ser for meg Halo 8 til sånn ca. 2030 jeg Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg håper det IKKE blir en oppfølger. nå har master chief endelig klart og gjøre slutt på alle Halo'ene, hva skjer da? jeg så noen bak i der som nevnte Onyx, kanskje det men der er det allrede nok Spartans. blir det en ny Halo, håper jeg ivertfall at det ikke er John som er hovedrollen. og for dere som vil ha flere spill, les bøkene, og tegneserien, og vent på filmen, da kanskje dere og kommer frem til at vi ikke trenger mer Halo, Halo er faktisk ferdig. endelig. ikke missforstå meg, jeg er like mye Halo fan som noen her, jeg har spillt Halo siden nr 1 kom ut, og jeg kommer til å kjøpe Halo Wars, men til og med en harbarket Halo fan forstår at Halo ikke har samme kvaliteten som Final Fantasy, hvor man bare lager nye, og nye, og nye hele tiden. hvis halo skall sammenlignes med noe, så ville jeg si at den burde sammenlignes med ringenes herre, hvor tre bøker står i sentrum, og rundt dem kommer mange utdypelser. Halo kommer til å leve lenge ennå, men forhåpentligvis kommer det ikke mer. hvis noe, lag om igjen nr 1, med bedre grafikk og sånt... Endret 31. desember 2007 av UNOCK Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Men som de fleste andre, så kan du ikke si at du ikke vil vite hva som skjer videre med Master Chief? Jeg vet ikke hvilken planet det er på slutten, for alt vi vet så kan det være at det ìkke er Onyx! Edit: UNOCK, digger bildet ditt! Endret 31. desember 2007 av Laland Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 kødder du eller? this will never end ... de har så mye godsaker igjen fra halo 3 som de kan gjøre om til nok et supert spill! jeg ser for meg Halo 8 til sånn ca. 2030 jeg :o Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Å jøsses Kunne neppe fått ein bedre start på morrakvisten enn det der Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Marathon takes place in the year 2794 aboard a large, colony spacecraft called the UESC (United Earth Space Council) Marathon. http://en.wikipedia.org/wiki/Marathon_%28computer_game%29 GIEF REMAKE ANYONE Det der må være SPNKr Endret 31. desember 2007 av Xpm Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men som de fleste andre, så kan du ikke si at du ikke vil vite hva som skjer videre med Master Chief? Jeg vet ikke hvilken planet det er på slutten, for alt vi vet så kan det være at det ìkke er Onyx! Edit: UNOCK, digger bildet ditt! klart jeg gjør, hva er det filmen er til for? jeg vet ikke hva resisjøren planlegger, (jeg har ikke sotte meg inn i filmen ennå) men jeg håper virkelig han planlegger og utdype Halo universet mer, og gi oss en endelig avsluttning på Halo serien. fortelle oss hva som skjer med John, og Cortana. men som filmen litt over viser, hvis de fortsetter og lage Halo, kommer Halo serien til og bli bare enda et merke som var bra, men designerene ikke klarte og avslutte før de hadde F***** alt opp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Mener filmen er utsatt på ubestemt tid. Men, hvis de hadde holdt en like høy kvalitet med videre spill i serien, så hadde det ikke vært en dum ting? Såklart, drar de en NFS kommer jeg til å avslutte Halo-serien med Halo 3, men hvis de fortsetter med gode spill.. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det kalles å skifte navn på plata. Marathon: Combat Evolved Again Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 det er klart at hvis de hadde klart og holde kvaliteten oppe, så hadde jeg vært på alle midnight's releasene, men de vil ikke klare det. Halo serien har vært om og sloss mot "the covenant" og "the flood" mens du prøvde og ødelgge en "Halo". men, så er krigen med "the covenant" over, "the flood" er, hvis noe annet en borte, nesten ikke eksisterende. og ringene er regelrett ubrukelige satlitter som seiler rundt forskjellige planeter. hva er det og lage en Halo 4 av? hvis vi skall begynne og nedkjempe borgerkirger og annet slags tull, så blir det vell ikke Halo lenger? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det ikke mange ringer som fortsatt ikke er ødelagt da? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det ikke mange ringer som fortsatt ikke er ødelagt da? Tror de bare ble deakivert eller noe slikt. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nei, nei. Det finnes bare ikke noen som har lyst til å aktivere dem lenger. Sikkert mulig. Endret 2. januar 2008 av Xpm Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 tror alle fungerer bortsett fra dei to som MC øydela i 1ern og den som blir øydelagt i treern. Lenke til kommentar
UNOCK Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) ut ifra hva jeg forsto, trenger all ringene "the ark" for og fungere. men selvfølgelig, jeg kan ta feil. (det har skjedd før xD) men fortsatt, uten og sloss mot "The Covenant" så er jo halve poenget i spillet borte. og, som noen nevnte, er det ingen som har lyst og activere ringene lenger. de er ikke en trussel, så jeg mener fortsatt at det ikke er noe og lage en Halo 4 av. Edit: Laland, og Jeg-liker-is, jeg sa ikke at alle var ødelagte, jeg sa de var ubrukelig satlitter, som vil si de har samme brukbarhet som månen. nesten ingen. Endret 2. januar 2008 av UNOCK Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Går da ann å aktivere deaktiverte ting? Eller har det skjedd noe annet som jeg har gått glipp av i min jakt etter å finne ut hvordan Halo 3 sluttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå