Gå til innhold

Slutten på Halo 3. [IKKE les om du IKKE er ferdi]

hvit_lilje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg håper det IKKE blir en oppfølger. nå har master chief endelig klart og gjøre slutt på alle Halo'ene, hva skjer da? jeg så noen bak i der som nevnte Onyx, kanskje det men der er det allrede nok Spartans. blir det en ny Halo, håper jeg ivertfall at det ikke er John som er hovedrollen. og for dere som vil ha flere spill, les bøkene, og tegneserien, og vent på filmen, da kanskje dere og kommer frem til at vi ikke trenger mer Halo, Halo er faktisk ferdig. endelig.

ikke missforstå meg, jeg er like mye Halo fan som noen her, jeg har spillt Halo siden nr 1 kom ut, og jeg kommer til å kjøpe Halo Wars, men til og med en harbarket Halo fan forstår at Halo ikke har samme kvaliteten som Final Fantasy, hvor man bare lager nye, og nye, og nye hele tiden. hvis halo skall sammenlignes med noe, så ville jeg si at den burde sammenlignes med ringenes herre, hvor tre bøker står i sentrum, og rundt dem kommer mange utdypelser.

Halo kommer til å leve lenge ennå, men forhåpentligvis kommer det ikke mer. hvis noe, lag om igjen nr 1, med bedre grafikk og sånt...

Endret av UNOCK
Lenke til kommentar

Men som de fleste andre, så kan du ikke si at du ikke vil vite hva som skjer videre med Master Chief? Jeg vet ikke hvilken planet det er på slutten, for alt vi vet så kan det være at det ìkke er Onyx! :ohmy:

Edit: UNOCK, digger bildet ditt! :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Men som de fleste andre, så kan du ikke si at du ikke vil vite hva som skjer videre med Master Chief? Jeg vet ikke hvilken planet det er på slutten, for alt vi vet så kan det være at det ìkke er Onyx! :ohmy:

Edit: UNOCK, digger bildet ditt! :p

klart jeg gjør, hva er det filmen er til for? jeg vet ikke hva resisjøren planlegger, (jeg har ikke sotte meg inn i filmen ennå) men jeg håper virkelig han planlegger og utdype Halo universet mer, og gi oss en endelig avsluttning på Halo serien. fortelle oss hva som skjer med John, og Cortana. men som filmen litt over viser, hvis de fortsetter og lage Halo, kommer Halo serien til og bli bare enda et merke som var bra, men designerene ikke klarte og avslutte før de hadde F***** alt opp.

Lenke til kommentar

Mener filmen er utsatt på ubestemt tid.

Men, hvis de hadde holdt en like høy kvalitet med videre spill i serien, så hadde det ikke vært en dum ting? :) Såklart, drar de en NFS kommer jeg til å avslutte Halo-serien med Halo 3, men hvis de fortsetter med gode spill..

Lenke til kommentar

det er klart at hvis de hadde klart og holde kvaliteten oppe, så hadde jeg vært på alle midnight's releasene, men de vil ikke klare det. Halo serien har vært om og sloss mot "the covenant" og "the flood" mens du prøvde og ødelgge en "Halo". men, så er krigen med "the covenant" over, "the flood" er, hvis noe annet en borte, nesten ikke eksisterende. og ringene er regelrett ubrukelige satlitter som seiler rundt forskjellige planeter.

hva er det og lage en Halo 4 av? hvis vi skall begynne og nedkjempe borgerkirger og annet slags tull, så blir det vell ikke Halo lenger?

Lenke til kommentar

ut ifra hva jeg forsto, trenger all ringene "the ark" for og fungere. men selvfølgelig, jeg kan ta feil. (det har skjedd før xD) men fortsatt, uten og sloss mot "The Covenant" så er jo halve poenget i spillet borte. og, som noen nevnte, er det ingen som har lyst og activere ringene lenger. de er ikke en trussel, så jeg mener fortsatt at det ikke er noe og lage en Halo 4 av.

Edit: Laland, og Jeg-liker-is, jeg sa ikke at alle var ødelagte, jeg sa de var ubrukelig satlitter, som vil si de har samme brukbarhet som månen. nesten ingen.

Endret av UNOCK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...