Tjohei Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er egentlig bare glad for at han beholdt hjelmen på. Jeg tror jeg kan garantere at folk ville blitt skuffa uansett. 9637540[/snapback] Samme med Star Wars og Darth Vader :!: 9639631[/snapback] Bortsett fra at da jeg så det første gang, var jeg så liten at det ikke hadde falt meg inn å tenke på hvordan Anikin så ut uten hjelm. Med mindre du tenker på da George voldtok slutten med krølltoppen... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er jeg den eneste som er fasinert av den enorme menneskelige "skipsromskipet" som lander mot slutten på "sandbrettet"?? Trodde først det var en liten skygge men så dekket den HELE skjermen min, trodde den skulle lande på meg. Så droppa den et par tankser til meg. Synes det var utrolig kult og se på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja det var faktisk ein enorm opplevelse, kjente suget i magen da ja Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Aye, Han går tilbake til "Dvale", Sånn som man våkner opp i Halo 1. Skulle gjerne hatt en ny halo triologi, Hadde blitt happy panda da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Er jeg den eneste som er fasinert av den enorme menneskelige "skipsromskipet" som lander mot slutten på "sandbrettet"?? Trodde først det var en liten skygge men så dekket den HELE skjermen min, trodde den skulle lande på meg. Så droppa den et par tankser til meg. Synes det var utrolig kult og se på. Jeg og Sibeliuz satt og spilte coop og synes campaignen var egentlig ganske kjedelig. Men så kommer dette enorme skipet, blåser bort alt rundt seg idet den lander, senker seg ned og Tre tankser ruller ut av den. ...vi satt igjen med en "wow.... jeg pissa på meg" følelse. Endret 6. oktober 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Aye, Han går tilbake til "Dvale", Sånn som man våkner opp i Halo 1. Skulle gjerne hatt en ny halo triologi, Hadde blitt happy panda da. 9647223[/snapback] Word Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fy flate, rundet spillet med noen venner i går på ledgendary og fikk se den ekstra filmen etter den filmen etter creditsene(Skjønner?), for å si de slik: Fikk rett og slett frysninger av det, ble helt målløs...dette kan ikke være slutten for master chief, lurer veeeldig mye på om det var en helt vanlig planet eller om det var en helt Über moderne Halo ring? For meg såg det nesten ut som den "planeten" var laget på en måte, akkurat som halo ringene! Så hva kommer til å skje? håper virkelig vi får svar på hva det dær var, en eller annen gang i fremtiden Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vel, Halo er jo ferdig, men muligheten for noe sånn som; Master Chief: Beyond Halo eller noe lignende er langt fra umulig. MS lar ikke Halouniverset dø hen selv etter Halo Wars, til det er det alt for mye verdt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det kommer ihvertfall flere spill innen Halo-franchiset fra Bungie. Det sa Jason Jones i den pressemeldingen de ga ut angående selvstendigheten. Skal runde spillet solo på Legendary, forøvrig. Veldig vanskelig til tider! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Good luck med den sier jeg bare! Da er du seriøst legendary om du klarer Cortana og Halo missione på Legendary! Mitt synspunkt på slutten: Trist Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) det er ikke så vanskelig å klare det på legendary, du må bare bruke litt mer tid noen steder. slutten var forøvrig...passende Endret 6. oktober 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Good luck med den sier jeg bare! Da er du seriøst legendary om du klarer Cortana og Halo missione på Legendary! Mitt synspunkt på slutten: Trist 9651704[/snapback] Det er jo ikke SÅ vanskelig. Tar noen forsøk, men det går fint. Bare å være forsiktig. Regn med litt frustrasjon så klart. Synes for så vidt Halo missionen var ganske enkel. Cortana derimot brukte jeg noen forsøk på. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 synes heller ikke de to siste missonen på legendary var så veldig vansklig hjalp en venn med de men har nok ikke runna hele spillet på legenday ennå deilig å være ferdig med de to siste i vært fall:) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 synes heller ikke de to siste missonen på legendary var så veldig vansklig hjalp en venn med de men har nok ikke runna hele spillet på legenday ennå deilig å være ferdig med de to siste i vært fall:) 9652333[/snapback] Co-op er jo enkelt, men vi snakker solo. Solo er hardcore. Har kommet til den der du starter med Spartan Laser nå, men kommer sannsynligvis ikke til å fullføre den før om 8 dager. Drar til Barcelona om 4 timer. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bare for nyskjerrighetens skyld, var det bare jeg som brukte den siste halvtimen/timen i spillet til å springe som an gal forbi "the flood"? Etter 5 min ga jeg opp å prøve å rydde vei for dem.. Ble kanskje litt i det meste laget for min del hvertfall.. Ellers er jeg veldig fornøyd! Hadde vært litt kult om filmen fortsatte der spillet slutter. Har veldig lyst å se hva som skjer videre hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nei, du er ikke den eneste. På vei ut med Cortana, og på den snø-banen sprang jeg forbi en del. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg har rundet halo 3 på legendary i solo og co-op var faktisk ikke så vanskelig. Men synes slutten var litt skuffende....føltes ikke som om jeg faktisk utslettet the flood. Endret 7. oktober 2007 av Eaxis Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vel, i teorien så kan the flood spred seg til andre steder enn akkurat jorda. UNSC har flere kolonier i galaksen men når (antagligvis) the graveminder ble drept, så er det ingen som kontrollerer the flood. At Halo-ringene ble ødelagt har ingen innvirkning på the flood da dette våpenet var rettet mot deres føde. Jeg tror at dette absolutt ikke er avsluttningen på serien. Hvis det hadde vært så, hadde jeg forventet at MC døde, eller MIA som UNSC sier. Forresten, hva skjedde med The Brutes?! De ble vel ikke utrydda? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vel, i teorien så kan the flood spred seg til andre steder enn akkurat jorda. UNSC har flere kolonier i galaksen men når (antagligvis) the graveminder ble drept, så er det ingen som kontrollerer the flood. At Halo-ringene ble ødelagt har ingen innvirkning på the flood da dette våpenet var rettet mot deres føde. Jeg tror at dette absolutt ikke er avsluttningen på serien. Hvis det hadde vært så, hadde jeg forventet at MC døde, eller MIA som UNSC sier. Forresten, hva skjedde med The Brutes?! De ble vel ikke utrydda? 9661012[/snapback] Sant så sant! HALO ødela The Flood sin føde, slik at de til slutt døde av sult. Men vi vet jo at det fremdeles finnes føde i galaksen... Og The Brutes, sammen med de andre covenatene ble jo heller ikke utslettet. Nei, mer HALO håper nå jeg på Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) HALO ødela The Flood sin føde, slik at de til slutt døde av sult.9661028[/snapback] Ja, når Halo ble avfyrt første gangen, tok den liv av The Forerunners men the flood døde aldri av sult. De var "innkapslet" i en lukket bunker som The Covenant klarte å åpne og som Sgt. Johnson & Co samt MC besøkte (første møte med The Flood) i Halo 1. --- Det er for mye i bøkene til Eric Nylund for at det ikke kan bli et nytt Halo spill. Endret 8. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå