BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tvilar på at Microsoft lar MC dø hen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tvilar på at Microsoft lar MC dø hen. 9610121[/snapback] Enig med deg. Vi vil nok se Master Chief igjen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tvilar på at Microsoft lar MC dø hen. 9610121[/snapback] Enig med deg. Vi vil nok se Master Chief igjen 9611712[/snapback] Håper og satser på det...!! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Tvilar på at Microsoft lar MC dø hen. 9610121[/snapback] M-m, selvom om Bungie har avskrevet rykter om Halo 4, vil det nok dukke opp. Halo Cart? Forbanna morsom kjøring i Halo. Halo: Fight for your life? Spill alà Time Crisis hvor man skyter the flood. Hekken? Cortana VS. Truth. Bungie har mange muligheter. Endret 1. oktober 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg håper Bungie og Microsoft har baller nok til å ikke gjøre noe mer med Master Chief nå. Jeg har litt vanskelig for å tro at Bungie vil ha et lass med folk som sitter på ræva og gjør jack shit når de er ferdig med Halo 3. De har utrolig mange gode folk som jobber på Bungie, så vil nok tro de vil klare å komme opp med et ny spillserie, og vil nok tro de har tenkt ganske mye på hva de skal etter Halo 3, noe jeg antar de har gjort i alle fall siden Halo 2. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Omfg! Huge spoiler! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Sorry. Måtte bare Endret 1. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
RevX Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 MC kan ikke dø. I hvert fall ikke før jeg har fått sett hva som skjuler seg bak hjelmen hans. Lenke til kommentar
JorgenW Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Angåene om mennesker er etterkommere av forerunners er det jo ganske åpenbart siden Truth måtte bruke Jhonson til å aktivere The Ark. Anntar at forerunners designet ringene slike at bare de kunne bruke dem, dermed må jo menneskene være etterkommere siden det bare er de som kan bruke dem..... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Må si jeg er litt skuffet over slutten hadde hele tiden forventet at det siste brette skulle være på den modellen som blir vist på reklamen og at mc liksom skulle slippe den granaten han holder i hånda ned på bakken sånn at den sprengte eller noe sånt ..heh.. ja,ja var vel ok slutt likevell da:) edit: "wake me when you need me" hørtes sykt kult ut når han sa det Endret 1. oktober 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dumpet over dette: http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Halo_Project Så gammelt ut og er jo ikke MC men er det noe som helst hold i det? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Untitled_Halo_ProjectSå gammelt ut og er jo ikke MC men er det noe som helst hold i det? 9616370[/snapback] Det der er jo ikke gammelt. De kunngjorde det i fjor en gang, på X06. Har ikke hørt noe om noen avlysning av det. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tvilar på at Microsoft lar MC dø hen. 9610121[/snapback] M-m, selvom om Bungie har avskrevet rykter om Halo 4, vil det nok dukke opp. Halo Cart? Forbanna morsom kjøring i Halo. Halo: Fight for your life? Spill alà Time Crisis hvor man skyter the flood. Hekken? Cortana VS. Truth. Bungie har mange muligheter. 9613889[/snapback] Håper da ikke at bungie blir helt Nintendo her heller Men skal ikke Peter Jackson lage et eller flere HALO spill basert på HALO universet? Mener jeg leste et intervju med han hvor han fortalte at han har kommet langt i utviklingen, og at de snart kan begynne å slippe detaljer rundt spillet. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Må si jeg er litt skuffet over slutten hadde hele tiden forventet at det siste brette skulle være på den modellen som blir vist på reklamen og at mc liksom skulle slippe den granaten han holder i hånda ned på bakken sånn at den sprengte eller noe sånt ..heh.. ja,ja var vel ok slutt likevell da:) edit: "wake me when you need me" hørtes sykt kult ut når han sa det 9616266[/snapback] Oversatt til 'Wake me up when you need more money'. Endret 2. oktober 2007 av paranoide Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Synes spillet og slutten var veldig bra. Hadde i grunn sett for meg "Last stand" på jorden der du skal kicke ass`en til Bruts og Elites. Men dette snudde for meg. Likte det. Liker bare ikke tanken på MC sveve rundt i galaksen for evig tid.. Men en perfekt start for en oppfølger Go Bungi! Lenke til kommentar
Agricola Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som vet noe om det som står i den hemmelige terminalen når du starter oppdraget på den nye halo ringen? Når man først lander i snølandskapet og går et stykke så må man hoppe ned et godt stykke (rett før man møter floods). Det jeg tenkte var, "ok hvis jeg hopper ned der er jeg garantert dau", så jeg løp tilbake og så noen metallduppedingser. Cortana spurte meg om hvor jeg hadde tenkt meg hen, men jeg løp inn et lite hull i fjellet og kom til en rom med en greie som ble kalt for en terminal. aktiverer den og får opp en del merkelige dagbok lignende utdrag. høres ut som noe forerunner greier, men er det noen som vat noe mer om det? sikkert litt dårlig forklart alt sammen er trøtt etter å ha spilt halo 3 ^^ I tillegg så kan man finne en hodeskalle i en sprekk i veggen i en tunnel i begynnelsen av det samme oppdraget. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De terminalene finnes overalt i spillet. De gir en slags bakgrunnshistorie rundt det som har skjedd før du kommer dit. Jeg tror det er skrevet av forerunners Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De terminalene finnes overalt i spillet. De gir en slags bakgrunnshistorie rundt det som har skjedd før du kommer dit. Jeg tror det er skrevet av forerunners 9635689[/snapback] Overalt var vel litt å ta i. Det finnes 7 stk til sammen på de tre siste brettene. Achievment: "Marathon Man" Kommentar til slutten på spillet så synes jeg den var helt på sin plass. MC trengte å få hvilt seg godt nå. Følte litt med han der, lol. Men den siste biten med musikken og alt la jo bare opp til at det MÅ komme en etterfølger en eller annen gang. Det blir rett og slett for dumt å la alt det være et mysterium. Eller kanskje ikke også, blei litt usikker nå. Det er jo for så vidt lettere å slå seg til ro med at MC er i live og bare klar for nye oppdrag som helten han er enn at han er død. Men må si at det er utrolig frustrerende å ikke ha sett MC uten hjelm. Har skrekkelig lyst til det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er egentlig bare glad for at han beholdt hjelmen på. Jeg tror jeg kan garantere at folk ville blitt skuffa uansett. Litt som første gang jeg så Samus Aran uten hjelm. For meg var hun overhode ikke blond, og ikke så langt hår. Samme subjektive greia er det med Master Chief også. Alle har sitt eget bilde, og de aller fleste ville blitt skuffa. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke lyst til å se ansiktet hans egentlig. Med hjelmen han har på er han blitt på en måte et ikon, jeg ser for meg han med hjelmen liksom og hvis man skulle ta av hjelmen hadde det ødelagt mye. Også tror jeg at han ikke er så fryktelig pen/kul uten hjelmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er egentlig bare glad for at han beholdt hjelmen på. Jeg tror jeg kan garantere at folk ville blitt skuffa uansett. 9637540[/snapback] Samme med Star Wars og Darth Vader :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå