hvit_lilje Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke les om du ikke vil vite slutten... Døde master Chief? De stod 117 på den "Minne" saken. Er han virkelig død? Hvordan og hvorfor? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fordi han ikke returnerte til jorden så anntok de at han var død, hadde du sett igjennom rulleteksten ville du fått se en film der litt blir forklart:) Lenke til kommentar
hvit_lilje Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Så han døde ikke? Hvor er han nå?! Har jeg mulighet til å se den filmen uten å spille meg gjennom det på nytt? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=keVRhlWUlMc Elendig lyd/bilde, men fannt ikke noe bedre i farta. Edit: Bedre kvalitet Endret 27. september 2007 av citric Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En ting jeg lurer på. De sa jo at Master Chief er Forerunner. Betyr det at han er mekanisk, siden han overlevde at ringen ble fyrt av? Han var jo tross alt der da det skjedde, og ringene skulle jo utrydde alt organisk liv som kunne holde liv i the Flood... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sånn som jeg forsto det er mennesker forerunners... Kanskje han overlevde fordi han er en genetisk modifisert supersoldat med 2 tonn tung drakt som han går med hver dag. Hvor tung er forresten armoren hans? I Halo 1 manualen står det 500 kg, mens i en nyere gametrailers video sier Lars Bakken (Eller var det Joseph Staten) at drakten er noe sånt som 2 tonn... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Såvidt jeg har forstått så er det ikke bare Master Chief som er "Forerunnner" Menneskene er etterkommere av The forerunners. Tjohei: Master Chief er ikke akkurat mekanisk. Han er et menneske som har blitt genetisk modifisert og puttet i en drakt som øker reflekser, styrke osv. I tillegg har han fått suveren militær opplæring i... alt... Edit: Akkurat nå flyter Cortana og Master Chief rundt i rommet i en del av skipet de rømte halo i. Endret 28. september 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Fordi han ikke returnerte til jorden så anntok de at han var død, hadde du sett igjennom rulleteksten ville du fått se en film der litt blir forklart:) 9585320[/snapback] Og spiller man legendary får man se et lite klipp etter det igjen, hvor man ser at skipet driver mot en planet, og man ser en stjerne lyser over siden på planeten, som i heroes logoen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen ide om hva det betyr Thomas_H? Så det nettopp på youtube. Sa ikke meg noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Etter rulleteksten så kommer det en film om hva som skjedde :] Lenke til kommentar
neoman Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Master chief døde ikke, han gikk på en måte i dvale så vidt jeg skjønte det. han veier forøvrig 500 kg og er 7 fetet høy alså en del over 2 meter så vidt jeg fant ut gjenom google, aner ikke om det stemmer. tror de valgte og gjøre slutten slik den er nå i tilfelle de bestemmer seg for å fortsette med halo spillene i fremtiden noe jeg tviler veldig på, men sjansen er fremdeles tilstedeværende. Endret 28. september 2007 av neoman Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Master chief døde ikke, han gikk på en måte i dvale så vidt jeg skjønte det. han veier forøvrig 500 kg og er 7 fetet høy alså en del over 2 meter så vidt jeg fant ut gjenom google, aner ikke om det stemmer. tror de valgte og gjøre slutten slik den er nå i tilfelle de bestemmer seg for å fortsette med halo spillene i fremtiden noe jeg tviler veldig på, men sjansen er fremdeles tilstedeværende. 9596359[/snapback] Tingen er jo at mye handler om penger. Halo triologien har jo gitt veldig store inntekter til Bungie og Microsoft, og vært veldig viktig for Xbox 360en. Siden de kommer til å tjene veldig bra på Halo 3 nå, så tror jeg at etter Halo Wars kommer, så vil de begynne på Halo 4. Problemet er bare at de har fjernet Covenant og The Flood som en trussel, så jeg lurer på hva de skal gjøre nå. Er det noen som har noen specs eller størelser på The Ark? Jeg ble litt nysjerrig etter å ha spillt gjennom Halo 3 Halo ringene er jo 10 000 Km i diameter, så den må være mye større enn dette. (jeg vil tippe minst 20 000 Kilometer i diameter, dvs. fra tuppen av en av "utstikkerne" til en motsatt. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Om de skulle finne på å lage et Halo 4, så er jo covenant og flood borte. Kan jo hende at de da istedet baserer handlinga på det som skjedde før Halo CE? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 De har sagt at H3 er det siste i trilogien. (Ellers hadde det jo ikke vært en trilogi). Men Halo Wars kommer jo til neste år, og Peter Jackson jobber jo på et Halo basert spill. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 De har sagt at H3 er det siste i trilogien. (Ellers hadde det jo ikke vært en trilogi). Men Halo Wars kommer jo til neste år, og Peter Jackson jobber jo på et Halo basert spill. 9596870[/snapback] Men igjen, de kan jo tjene så grasalt mye penger på dette. Og jeg ønsker meg flere Halo spill, men de må jo ikke fortsette med Master Chief, selv om det er ønskelig. Halo Wars kommer jo, og det ukjente prosjektet, og muligens noe annet senere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja.. Hadde vært kult med et prequel spill hvertfall. Kunne spilt det episke slaget der du slåss sammen med masse andre spartans feks (Bøkene) Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tviler litt på at de lager et fps spill før halo CE siden Halo Wars er det. Og i den lille morsjomme boken som følger med limited edition står det at John(Master Chief) veier 179 kilo og er 2,08 m høy. Det står også på "population: 200 million (sudden charge)" Aner ikke hva det skal bety da. Men hvis de lager en 4er som de antageligvis gjør siden Halo er en gull gruve så kan jo den handle om en krig 1000 år senere. Ganneske lang til til å få seg nye fineder det ass. Eller så kan menneskenne prøve og redde han også på veien finner den noe nytt, eller enda et halo system. Hvem vet. Mye tull man kan finne på for og lage en 4er. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 runna spillet i sta kankende bra spill Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tingen er jo at mye handler om penger. Halo triologien har jo gitt veldig store inntekter til Bungie og Microsoft, og vært veldig viktig for Xbox 360en. Siden de kommer til å tjene veldig bra på Halo 3 nå, så tror jeg at etter Halo Wars kommer, så vil de begynne på Halo 4. Problemet er bare at de har fjernet Covenant og The Flood som en trussel, så jeg lurer på hva de skal gjøre nå. Er det noen som har noen specs eller størelser på The Ark? Jeg ble litt nysjerrig etter å ha spillt gjennom Halo 3 Halo ringene er jo 10 000 Km i diameter, så den må være mye større enn dette. (jeg vil tippe minst 20 000 Kilometer i diameter, dvs. fra tuppen av en av "utstikkerne" til en motsatt. ja de har fjernet the covenant og fleed, men de fjernet jo bare den invasjonen de gjorde mot jorden? det kan være utrolig mange igjen og denne profeten døde vel ikke? eller husker jeg feil nå? Men hvis de lager en 4er som de antageligvis gjør siden Halo er en gull gruve så kan jo den handle om en krig 1000 år senere. Ganneske lang til til å få seg nye fineder det ass. Eller så kan menneskenne prøve og redde han også på veien finner den noe nytt, eller enda et halo system. Hvem vet. Mye tull man kan finne på for og lage en 4er handlingen kunne eventuelt vært att master chief ble vekket fra den dvalen han gikk inn i på slutten av halo 3 1000 år senere fordi en ny krig starter, å han igjen må redde verden. Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror ikke nødvendigvis legendary slutten hinter direkte til et nytt spill. Ikke at det ikke kan komme, men det tror jeg blir en god stund til. Det er tross alt bare denne historien som er over, ikke Halo universet, å Forerunnerene's arv har nok mye mer å by på enn Halo ringene. Så at de med denne slutten sier at Master Chief er klar for nye eventyr egang ser jeg ikke bort ifra. Men noe jeg har mye sterkere tro på er at denne slutten kan knyttes opp mot bok serien i stedet. Ghosts of Onyx endte jo åpent, med mange ubesvarte spørsmål. Så uannsett hvordan man vrir å vender på det er historien egentlig langt fra over. Hvorpå det kanskje er på tide at Master Chief får gjennforenes med gamle venner og bekjente. Den neste boka vil vel være satt til Harvest, i krigens begynnelse. Men etter den skal det komme minst en bok til, som nok vil bidra til å svare på flere av de spørsmålene vi ikke fikk gode nok svar på før Halo 3 endte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå