Gå til innhold

Perfect World Open Closed beta 28/9

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590
Ugh, Firefox klikka når jeg var ferdig å laste ned igår, så fila ble korrupt elns =/

Men har lasta det ned nå, holder på å patche :D

Venter spent på en update fra deg?:D

Viss folk liker det, skal eg gi det en sjangse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det en stund nå, og det er bedre enn de fleste andre MMORPG.

Man får bra rewards for quest, så man slipper å grinde for å lvle hele tida.

Questa er litt ensformige, sånn som i WoW, enten skal man drepe så og så mange fiender, eller så skal man skaffe X item som dropper fra X fiende.

Bra grafikk (til å være MMORPG) og spillet krever veldig lite, så de fleste PCer idag kan kjøre det på fullt uten problemer.

Man kan også fly, og hoppe høyt (dobbelt hopp:P), flyvinga går litt tregt, og man må bruke mana for å fly.

Alt i alt ett bra spill, vært å prøve hvertfall!

Hvis noen andre her spiller, add Triplx;)

Endret av Triplexx
Lenke til kommentar
Har prøvd det en stund nå, og det er bedre enn de fleste andre MMORPG.

Man får bra rewards for quest, så man slipper å grinde for å lvle hele tida.

Questa er litt ensformige, sånn som i WoW, enten skal man drepe så og så mange fiender, eller så skal man skaffe X item som dropper fra X fiende.

Bra grafikk (til å være MMORPG) og spillet krever veldig lite, så de fleste PCer idag kan kjøre det på fullt uten problemer.

Man kan også fly, og hoppe høyt (dobbelt hopp:P), flyvinga går litt tregt, og man må bruke mana for å fly.

Alt i alt ett bra spill, vært å prøve hvertfall!

Hvis noen andre her spiller, add Triplexx;)

Er helt enig med deg :)

Dette er btw det første MMORPG spillet jeg har kjøpt/lasta ned, har kun sett på wow, men det så så kjedelig ut!

Men nå trengte jeg et spill jeg kunne bli hekta på, så fant jeg dette spillet :)

Noen andre som spiller? add meg: Tomhah

Lenke til kommentar

Har spilt litt mer nå, og funnet ut at det bare er alvene som kan fly helt fra starten av, mennesker kan fly i lvl 30 (hvertfall det folk ingame sier) og jeg vet ikke når Beast folka kan fly.

Lagde ny char, Human Warrior.

Er level 8 atm, og har lært alle trading skillsa :D

Heter Triplx, og spiller på Oracle serveren.

Lenke til kommentar

begynte å spille dette i går etter at jeg så posten her.. ganske bra faktisk til å være gratis :) har vært borti en del andre gratis MMORPG og dette er definitivt det beste jeg har prøvd så langt..

chrisluu vet ikke helt hva det kommer av.. alt funka supert med en gang hos meg

Lenke til kommentar
Er d noen av dere som kommer inn i spillet? For eg kommer ikkje inn iallfall... =s

prøvde å patche, men d sto "Game update terminated. Please do try again"

Noen som kan hjelpe meg??? Takk

Vet dessverre ikke hva det kan komme av. Funka med en gang her, men du kan jo prøve support på siden dems?

Er bare i lvl 6 jeg :p som sagt første gang jeg har et MMORPG spill så driver først å fremst å prøve å lære meg litt osv :p

Lenke til kommentar

jeg har et problem.. jeg skulle registrere meg men så virket det ikke med epost adressen min? jeg har hotmail, så defor prøvde jeg me fattern sin å det virket,(han har outlook express) men han har ikke mottatt den enda... hva kan jeg gjøre? ver så snill å svar

åå der fikk han den :)

Endret av Ertesvag92
Lenke til kommentar
Jeg bare skrev 1234 på Identify Card/Passport No, jeg :p

Funka fint...

Noen her som spiller på Oracle servern?

Add meg, heter Triplx.

Holder på å laste ned spillet :)

Jeg kommer på den serveren du er og jeg skal seff legge til deg :p

Endret av Ertesvag92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...