Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - Nissan GT-R [CBA-R35] LM/S2/FIA GT *Oppdatert 11.03.2009

Fritz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sa ingenting om at andelen ble endret, bare at utvalget ble forskjellig. På den norske utgaven av Google var det som sagt 2 firedørssedaner. Ellers er jeg uenig i at coupéer som prinsipp er sportslige. For meg er coupéer som oftest bare trange sedaner.

9592185[/snapback]

Hm.. Skjedde der tro..? :ermm:

Det norske søket ga noen 4-dørs hos meg og. Men alle var GTS eller GTR, altså sportslige, ikke svære sedaner.

Jeg sa ikke at kupéer er sportslige i seg selv, men når den heter 350GT er den absolutt sportslig.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Jeg sa ingenting om at andelen ble endret, bare at utvalget ble forskjellig. På den norske utgaven av Google var det som sagt 2 firedørssedaner. Ellers er jeg uenig i at coupéer som prinsipp er sportslige. For meg er coupéer som oftest bare trange sedaner.

9592185[/snapback]

9593059[/snapback]

Jasså, sier du det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er første post oppdatert, det spekuleres i at bilen skal siktes inn mot 911 (Samme som den første GT-R KGC10 gjorde) og dermed blir BMW M3, Audi og Mercedes lagt i støvet :p

Det finnes 4 dørs GT-R utgaver av Skyline (R33) men disse bilene er ikke laget av NISMO, her er det AUSTECH som står bak modefiseringer (4 hjuls styring, 4 hjuls trekk og implementering av 2.6L twinturbo).

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
For å si det sånn, når noen sier "Skyline" så tenker jeg umiddelbart på noe sånt som dette

lrgarticle8389img0kr4.jpg

Men når noen sier "sportsbil", så tenker jeg derimot på noe sånt som denne

arielatommm6.jpg

Og det er noe du tenker deg for være vrang? Eller for at de eldgamle og kjedelige Skylinene gjorde et slikt urokkelig inntrykk på deg (usannsynlig). Du kan ikke nekte for at det første du tenker når du hører ordene Nissan Skyline de nyeste R-bilene. Det er bare ikke mulig å IKKE tenke på en japseracer som holder følge med og til tider gjør narr av superbiler som Porsche og Lamborghini rundt Nürburgring.

Jeg vet du ønsker å være korrekt og komme med mange flotte poenger, men det blir litt rart her. De nyeste R-ene er blitt selve Skyline, de eldste blåser vi i.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Lurer på hva "Top Secret" og de andre tunerne greier og gjøre med denne raketten...

Ref Top Secret:

http://www.google.no/search?hl=no&q=sk...e+328&meta=

Her ett sted, finnes en video, av en Skyline i en Tokyo tunel (Offentlig vei, åpen) i 328 KM/t

Max Power kamerabilen som tar bilde av bilen i det den farter forbi ble dyttet 1 meter til siden da Skylinen paserte..

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

For min del syntes jeg at det er fryktelig synd

at de slutter å produsere Nissan Skyline GT-R,

for Nissan GT-R har ikke det råe utsendet som

Nissan Skyline GT-R.

Nissan GT-R har et relativt rart utsende etter

min mening, for den er rund, har 350z lykter og

en merkelig grill som minner meg om Ford Focus.

Lenke til kommentar

Syntes det så litt trangt ut i førerplassen. En feit nordmann vil nok slite litt med og kle på seg den bilen der.

Ser også at de har droppa alt av automatisk klima anlegg og kun har AC av/på knapp. Da har de brukt god gammal-dags teknologi som holder og ikke klint til med noe hi-tech drit. Tommel opp!

Lenke til kommentar
Du kan ikke nekte for at det første du tenker når du hører ordene Nissan Skyline de nyeste R-bilene.

Jasså? Hva vet du om det? For meg er navnet Skyline linket til store sedaner. Husk at jeg vokste opp på 60-tallet (jeg er gammel som fy), da fantes ikke GT-R-betegnelsen. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...