SeaLion Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg sa ingenting om at andelen ble endret, bare at utvalget ble forskjellig. På den norske utgaven av Google var det som sagt 2 firedørssedaner. Ellers er jeg uenig i at coupéer som prinsipp er sportslige. For meg er coupéer som oftest bare trange sedaner. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg sa ingenting om at andelen ble endret, bare at utvalget ble forskjellig. På den norske utgaven av Google var det som sagt 2 firedørssedaner. Ellers er jeg uenig i at coupéer som prinsipp er sportslige. For meg er coupéer som oftest bare trange sedaner. 9592185[/snapback] Hm.. Skjedde der tro..? Det norske søket ga noen 4-dørs hos meg og. Men alle var GTS eller GTR, altså sportslige, ikke svære sedaner. Jeg sa ikke at kupéer er sportslige i seg selv, men når den heter 350GT er den absolutt sportslig. Endret 28. september 2007 av toth Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg sa ingenting om at andelen ble endret, bare at utvalget ble forskjellig. På den norske utgaven av Google var det som sagt 2 firedørssedaner. Ellers er jeg uenig i at coupéer som prinsipp er sportslige. For meg er coupéer som oftest bare trange sedaner. 9592185[/snapback] 9593059[/snapback] Jasså, sier du det? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Da er første post oppdatert, det spekuleres i at bilen skal siktes inn mot 911 (Samme som den første GT-R KGC10 gjorde) og dermed blir BMW M3, Audi og Mercedes lagt i støvet Det finnes 4 dørs GT-R utgaver av Skyline (R33) men disse bilene er ikke laget av NISMO, her er det AUSTECH som står bak modefiseringer (4 hjuls styring, 4 hjuls trekk og implementering av 2.6L twinturbo). Endret 17. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) For å si det sånn, når noen sier "Skyline" så tenker jeg umiddelbart på noe sånt som dette Men når noen sier "sportsbil", så tenker jeg derimot på noe sånt som denne Og det er noe du tenker deg for være vrang? Eller for at de eldgamle og kjedelige Skylinene gjorde et slikt urokkelig inntrykk på deg (usannsynlig). Du kan ikke nekte for at det første du tenker når du hører ordene Nissan Skyline de nyeste R-bilene. Det er bare ikke mulig å IKKE tenke på en japseracer som holder følge med og til tider gjør narr av superbiler som Porsche og Lamborghini rundt Nürburgring. Jeg vet du ønsker å være korrekt og komme med mange flotte poenger, men det blir litt rart her. De nyeste R-ene er blitt selve Skyline, de eldste blåser vi i. Endret 17. oktober 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpr...nissan_gtr.html Og der var det offisiellt. Endret 18. oktober 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Lurer på hva "Top Secret" og de andre tunerne greier og gjøre med denne raketten... Ref Top Secret: http://www.google.no/search?hl=no&q=sk...e+328&meta= Her ett sted, finnes en video, av en Skyline i en Tokyo tunel (Offentlig vei, åpen) i 328 KM/t Max Power kamerabilen som tar bilde av bilen i det den farter forbi ble dyttet 1 meter til siden da Skylinen paserte.. Endret 18. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For min del syntes jeg at det er fryktelig synd at de slutter å produsere Nissan Skyline GT-R, for Nissan GT-R har ikke det råe utsendet som Nissan Skyline GT-R. Nissan GT-R har et relativt rart utsende etter min mening, for den er rund, har 350z lykter og en merkelig grill som minner meg om Ford Focus. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Da er bilen offisielt sluppet !! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vel... ikke akkurat den mest spennende sportsbilen jeg har sett.... NEI... jeg har heller ingen sportsbil og jeg har kanskje ikke noe jeg skulle sagt, verken hva effekt eller kjøreegenskaper angår. Men jeg har da heller ikke kjøpt noen sportsbil. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 man har jo rett til sine egne meninger, jeg synnes selv bilen er noe spennende, og lurer faktisk på hva denne greier og runde Nord Schleife.... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Syntes det så litt trangt ut i førerplassen. En feit nordmann vil nok slite litt med og kle på seg den bilen der. Ser også at de har droppa alt av automatisk klima anlegg og kun har AC av/på knapp. Da har de brukt god gammal-dags teknologi som holder og ikke klint til med noe hi-tech drit. Tommel opp! Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tjaa.. Vet ikke Mekker'n, ifølge dinside.no/motor er den skikkelig hi-tech, bl.a. via en multifunksjons touch-skjerm.. Kan hende AC og slikt ligger her? Lenke til kommentar
Goodtimes Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 man har jo rett til sine egne meninger, jeg synnes selv bilen er noe spennende, og lurer faktisk på hva denne greier og runde Nord Schleife.... Den klarer 7:38 se her Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 For min del syntes jeg at det er fryktelig syndat de slutter å produsere Nissan Skyline GT-R Det sluttet de med i 2001, etter det har de kun produsert Skyline sedan og Skyline coupé (selges som Infiniti G35 i USA). Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du kan ikke nekte for at det første du tenker når du hører ordene Nissan Skyline de nyeste R-bilene. Jasså? Hva vet du om det? For meg er navnet Skyline linket til store sedaner. Husk at jeg vokste opp på 60-tallet (jeg er gammel som fy), da fantes ikke GT-R-betegnelsen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hoved story oppdatert med info fra LA Auto Show. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Bestilling og leveranse dato fastsatt, les hoved artikkel. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Artikkel oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå