bjorns_1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei Trenger litt hjelp her, skall kjøpe nytt ps3 spill i dag og trenger ett som dama liker og spille også. Hun liker godt plattform spill, favoritt spillet hennes på ps2 var Rayman. Er det noe lignende spill til PS3? Som er underholdene både for meg og henne? Setter pris på alle forslag Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke noe plattformer ennå som jeg kommer på, før Ratchet & Clank, som skal ha gått tilbake til plattform-røttene. Da må du nesten vurdere PS2-spill.. Ting som Lemmings o.l. er også verd å sjekke ut på PSN. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 er vel ingen plattform spill ute enda nei, førskommende som du alltids kan vente på som dere begge sikkert kommer til å like er ratchet and clank Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva med å kjøpe noen klassiske PSX spill på PSN. Crash Bandicoot er jo en klassiker, bare 40 spenn. Ellers er det dårlig med nye plattformspill foreløpig. R&C er nok en god anbefaling ja, men kommer vel ikke før slutten av oktober. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Med mindre du og henne har spilt gjennom alle Jak & Daxter og Ratchet & Clank-spillene til PS2 ville jeg anbefalt ett av dem. Det er flotte plattformspill som holder standard den dag i dag. Noen av de beste jeg noen sinne har spilt i alle fall. Man finner dem lett til en ganske billig penge. Så kommer jo neste R&C til PS3 om ikke så alt for lenge, som nevnt ovenfor. Endret 27. september 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå