b-real Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ofte lurt på noe? Noe som du kunne ha lyst å vite i hele denne organisasjonen hw.no? Har du et spørsmål om f.eks hvem du skal konakte hvis du har et tips til et eller annet sted men vet ikke helt hvem du skal kontakte eller hvem du kan mase på hvis du lurer på et eller annet? Og du syns ikke det kanskje er så alvorlig at du har lyst til å bruke forum styret[/url] til å være riktig plass å spørre om noe. Er det noe som helst du lurer på oss internt, spør så skal en prøve å undersøke så godt en kan og prøve å gi deg et svar fra en eller annen om du føler deg bortglemt eller..jah..anything at all. En lat faen som meg som har vært her i...tja..min første post var 28/10-2001 så..det er ei stund og en har vel vært her ei god stund at jeg kjenner systemet litt å kan daske de rette folka til å se på de rette tingene (*le*) Så..hvis det er noe du lurer på...ting du kunne ha lyst til å se her på diskusjon.no eller på hw.no..kontakt meg og jeg skal daske det videre til rette folka b-real: som oftest det kallenavnet jau. mail [email protected] msn: [email protected] IRC: IRCHighWay, Undernet, EFnet, QuakeNet Endret 27. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Skal være første man ut å spørre om en ting jeg... Har det vært i tankene å starte opp en egen nyhets-tjeneste som fra debatter på Politikk og Samfunn, andre rare ting som du mener kunne fjortjene dagens lys-type-plass? Lage en nyhetside rett og slett med saker du mener politisk det bør settes lys på men som glemmes totalt av dagens tabloidpresse (hint db.no vg.no osv.) Noen som kunne ha tenkt seg til å være villig å opprette noe slikt? Hente foredrag og arrangere nettmøter med personer osv og drive et slikt sted. Journalistkaféen - tråden for og om journalistikk Det virker som om det kunne ha vært en veldig god idè å se om det var interesse for, virkelig...for jeg tror det er flere en meg som mener det mangler en god nyhetsformidlingskanal i norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg