ProXymus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg satt opp en linux masqrade router til å dele internet til noen servere og en client (windows pcen min) men når jeg ikke koblet meg til internet med windows maskinen får jeg plutslig ugyldig ident... Jeg vil mekke slik at jeg ikke har ugyldig ident mer... hva må jeg gjøre? jeg vil at det skal være gyldig på alle brukere på nettverket.. jeg vil ikke bare ha link til instalsjons fil eller hjemmeside, det har jeg allerede funnet, men det er så JEEVLIG dårlig dokumentert, så jeg håper noen kan hjelpe meg å sette det opp og jeg kjører linux slackware 8.1 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Gå til www.sf.net søk på oidentd pakk ut cd katalogen-det-ble-pakket-ut-i $./configure; make ; make install $oidentd -mr identden-du-vil-ha Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 hmm... fikk: Fatal: Unable to setup listening socket. og hva mente du med identde-du-vil-ha ? MERK: Jeg bruker linux slackware 8.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå