EC Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nye gullkorn skal sendes som privat melding eller via mail til en moderator (helst privat melding). Personhets og annet tull kvalifiserer ikke som gullkorn! PS: denne gruppa er laget etter ide fra news:no.alt.gullkorn Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvilken gruppe? Mener du post-kategori? Hva noeyaktig er et "gullkorn"? En vittig uttalelse? Et godt innlegg? woot? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Eh... Var litt oppstart-problemer paa hjernen min her. Ikke faar jeg slettet posten min heller. Slette posten noen? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg kan gjøre det, bare la meg bli moderator først Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Gullkorn er nå åpnet for alle registrerte - men vær varsom med hva som postes her. Personsatire/hets vil bli straffet hardt, og gullkorn kan bli slettet uten begrunnelse av moderatorer dersom vi finner innlegget upassende for kategorien. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har oss dødlige også mulighet for å poste nye tråder her nå? Så vidt jeg kan huskevar det bare moderatorer som kunne det før hvertfall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 syns gullkornene glitret litt mer før i tiden, når hr. Hvemsomhelsten ikke kunne poste fritt. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 mange sløve kniver i denne oppvaskmaskina, ja - gjør som jeg; sjekk med moderator først! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg