b-real Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg må bare på forhånd beklage men jeg må bare komme med en liten want om bildet Merkelige ting en ser når man står ute å røyker. En får med seg hva naboene gjør og i det hele tatt...en får på en måte en liten pust i bakken..et tidspunkt for oss nordlendinger som gjør at en på en måte våkner litt opp, slik den første høstkvelden når det blåser skikkelig slik at buskene rister ordentlig godt å bare dasker oss late mennesker som ikke legger merke til at tiden går så vanvittig fort og bare dasker oss med blader å annet den rusker med seg i vinden. Slik at late jævler som meg som ikke eier tidsbegreper om tid i det siste og hvor den har fløyet eller i det hele tatt..kan få med seg at det er snart vinter. Når snøen har lagt seg på fjellene og du bare vet at det kommer et sponhelvette av sny og annet fint vær..så vet du at du må begynne å kle på deg. Å mens du sitter å har disse advarslene rundt deg og edderkopper som dør..som oftest er din venn når du er ute å røyker i et stille hjørne ute å fryser om kveldene å du kjenner det ikke lengre går an å stå ute i tskjorte å røyke for da fryser du ballan av deg. Men her om dagen så kom det en snegle som jeg måtte ta bilde av. I ren flaks..og nei bildet er ikke redigert..så fikk denne sneglen dette ansiktsutrykket, nesten tilnærmet et spøkelsesansikt i mønstret på sneglen. Det var bare litt sånn flaks. Ja jeg vet...det er ikke verdens beste bilde og det er min første bildekritikk så vær med meg og jeg har noen øl innabors så dere får ha meg unnskyldt Comments please! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Lekkert motiv i alle fall! Det spøkelseshode var ganske fasinerende. Ellers ville jeg gått nærmere motivet og fått det mer i fokus/ skarpt. Vet ikke hvilket utstyr du har brukt eller tekniske data, så det får du eventuelt si noe mer om. Du kan jo prøve å beskjære det litt, slik at man ser mer av motivet og mindre av bakgrunnen. I alle fall ta vekk det som er oppe i høyre hjørne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Det ble vel tatt med et kamera som sitter på K750i telefonen som er....*google* 2 MP, 1632x1224 pixels, autofocus...something. Bildet var ikke ment som noe som helst egentlig, var bare det en hadde for hånden..rett og slett :\ Men men..ta det som et forsøk gjort med det værste utstyre en har for hånd Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ville croppet vekk 1-2 cm fra toppen slik at det blir heldekkende med den hvite stenen og ikke noe tegn til asfalt/det svarte opperst i høyre hjørne. Ellers bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå