Joakim Skurk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Oslo, Norway Norges Varemesse Lillestrøm Friday, October 26, 2007, 8:30 pm The Norwegian Radio Orchestra (KORK) and choir. http://www.play-symphony.com/ Det spilles musikk fra disse spillene: * FINAL FANTASY® * SUPER MARIO BROS.® * CASTLEVANIA® * SUPER MARIO WORLD® * METAL GEAR SOLID® * BLUE DRAGON® * LOST ODYSSEYTM * SONIC THE HEDGEHOGTM * ACTRAISERTM * SHADOW OF THE COLOSSUSTM * THE LEGEND OF ZELDA® * HALO® * PREYTM * CHRONO TRIGGERTM * CHRONO CROSSTM * WORLD OF WARCRAFT® * APIDYATM * KINGDOM HEARTSTM * SHENMUETM * SILENT HILL® * BATTLEFIELD 1942TM * THE ELDER SCROLLS® III: MORROWINDTM * STELLA DEUSTM * BLACKTM * DAYTONA USATM * THE CHRONICLES OF RIDDICKTM * THE ELDER SCROLLS® IV: OBLIVIONTM Jeg og to stk. kompiser har biletter. Noen andre som skal? Her er en liten smakebit: u2QWwXFOsoI Vet det finnes en post om dette i spill-forumet, men jeg syntes det passet seg mye bedre her. Endret 26. september 2007 av LueDotten Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Dette blir utrolig bra! Jeg og Speik fra forumet skal dit! Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg skulle så gjerne ha vært der. Fikk helt gåsehud av den Mario-musikken. Det koster nok litt for mye. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Dette blir utrolig bra! Jeg og Speik fra forumet skal dit! 9585674[/snapback] Hellz yeah! Endret 27. september 2007 av Speik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har veldig lyst til å dra selv, får se om jeg får tid/penger. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ah, eg vil der, men deler noen eg kjenner min entusiasme? Nei! Crap. Endret 1. oktober 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal dit "Jarek" "Ah, eg vil der, men deler noen eg kjenner min entusiasme? Nei! Crap" Samme her, ingen som har interesse for slikt unntatt meg ser tråden ikke har vært så aktiv , er det ikke flere som skal hit a? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal dit og jeg gleder meg stort! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvor er 'Welcome to Rapture'? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hadde vært morsomt å få med seg dette. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Søren, det er jo samme dag da Rush spiller på Spektrum! Nei, da må jeg bare glemme det... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg og en kamerat skal dit. Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg og noen kamerater skal dit. Skal inn som presse, er det noen andre her som gjør det og vet hva slags plasser vi får? Gleder meg i alle fall. Hadde ingen planer om å dra i utgangspunktet, men men. Skal bli morsomt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fantastisk bra konsert. Metallica og FF7 i samme show er fantastisk, :thumbup: Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Overraskende bra! Nostalgien flommet! Nesten tårevått! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fy faen. Noe av det beste jeg har hørt! Symfonisk musikk er så kraftig og deilig<3 Genial settliste og. Bare synd at de måtte kutte ned på FF-delen som jeg hadde gleda meg mest til. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja.. Savnet litt musikk fra FF6, men avslutningsnummeret gjorde også sitt Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Meget bra konsert, som jeg garantert kommer til å dra på når de kommer igjen til neste år om jeg har mulighet! Ekstremt mye flott musikk! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Veldig bra konsert, synd at jeg ikke fikk med meg den første halvtimen grunnet flyforsinkelser. Noen som kan fortelle hva jeg ikke fikk med meg? Gikk jeg glipp av Battlefield-musikken blir jeg sur... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Veldig bra konsert, synd at jeg ikke fikk med meg den første halvtimen grunnet flyforsinkelser. Noen som kan fortelle hva jeg ikke fikk med meg? Gikk jeg glipp av Battlefield-musikken blir jeg sur... Bli sur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå