Jaqu711 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Har problemer med å koble nettet til xboxen via en pc. Når jeg kjører test connection på xboxen får jeg fail på IP adressen. Datamaskinen er koblet til trådløs Linksys ruter. (Er Vista hvis det har noe å si) Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få fikset dette? Hvis jeg har glemt å skrive no' info som er viktig er det bare å si ifra Takker for all hjelp Edit: Får en melding som sier "Your console didn't obtain an IP adress from your DHCP server." Endret 26. september 2007 av Jaqu711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har akkurat samme oppsett som deg trur jeg. Linksysrouter som gir trådløs tilkobling til PC-en, som gir nett til xboxen via en TP. Router IP : 192.168.1.1 PC trådløs: 192.168.1.101 Så bruker jeg en vanlig TP over til xboxen. Xbox IP: 192.168.0.4 <-- legg merke til 0, ikke 1. Lokal tilkobling IP: 192.168.0.1 Husk å fyll ut gateway på xboxen. Og så trykker du bare på den trådløse tilkoblingen, og deler den. Man trenger ikke brokoble eller noe. Jeg fikk samme feil pga jeg hadde en liten skrivefeil i IP'en. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Gi nettverkskortet som er koblet til xboxn din en statisk ip (f.eks. 192.168.0.3), og enable "share internet connection" eller noe slikt, vet ikke hva et heter på vista Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 du må kjøre med brigde-modus mellom trådløse og kablet nettverket for at det skal fungere, ellers så får du ikke IP til xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå