Stanton Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei! Har en "sikkerhets-kopi" av Xp pro, som jeg har installert, og det gikk kjempefint, og alt fungerer godt, unntatt oppdatering med servicepack 1. Her aksepterer ikke MS serialnr som er lagt inn, og det skjønner jeg forsvidt, men hva kan jeg gjøre for å komme rundt dette? Har problemer med java diverse, når jeg skal logge på nettbank. Noen gode løsninger der ute? Jack Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei!Har en "sikkerhets-kopi" av Xp pro, som jeg har installert, og det gikk kjempefint Jack Du høres virkelig kul ut, så det kan være jeg glemmer å hjelpe deg med dette... - Fjortisser som kaller piratkopiene sine for "backup" mens de ler, har selvsagt ingenting med hverken lover eller intelligente menensker å gjøre.LeD Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Spørsmål om hvordan man kan få en ulovelig kopiert Windows til å fungere er selvsagt ikke ønskelig her på forumet. Dette er brudd på rettningslinjene. Stanton er herved advart på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg