Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fifa 08 er mitt første fotballspill og jeg digger det.

Det jeg lurer på, er om du kan trene opp laget ditt for å få flere stjerner når du velger vanlig "kickoff" fotballkamper?

Under managermode, har jeg flere stjerner på laget mitt, men når jeg går ut for å spille "vanlige" kamper, er jeg tilbake til opprinnerlig antall stjerner.

Jeg har prøvd å loade mine data, men det hjalp heller ikke.

Håper på svar!

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen. Hva har dere på control settings? Bruker dere assisted på noe?

Spilte mot en kar nå, og han scorte på alle sjangser, mens jeg hadde en hel haug uten å score. Han scorte fra nesten dø vinkel, siden Robinson var på bærtur. Det mener jeg er umulig når man må velge retning sjøl.

Syntes det er mest gøy å ikke ha på hjelp, da dette gir mer utfordring. Etter å ha spilt noen kamper online nå så må jeg kanskje gå tilbake til det "lette".

Vær så snill å fortell hva dere har..

Lenke til kommentar
er det noen som har samme irrterende problemet som jeg? hver gang jeg skal spille kamp på psn, må jeg alltid laste ned " the lastest squad " , kan umulig tenke meg at det kommer nye oppdateringer til de forskjellige lagene hvert 15. min .. Noen som vet hva jeg kan gjøre ?

9607334[/snapback]

Sett Ronaldinho som Arena player så slipper du squad updates :)

Lenke til kommentar
Har ingen tilskuere på kampene mine :S Kan høre dem og alt, men kan ikke se dem. Kan se ut som en grafikkfeil.. Noen som har peilin på en løsning?

9607866[/snapback]

har akkurat samme problem :hm:

9607905[/snapback]

Sikkert straff for tribunebråk i tidligere oppgjør...

neida.. selv om det hadde vært realistisk og morsomt så er det nok en av flere beklagelige bugs i spillet... Får håpe EA har noen oppdateringer på vei!

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen. Hva har dere på control settings? Bruker dere assisted på noe?

Spilte mot en kar nå, og han scorte på alle sjangser, mens jeg hadde en hel haug uten å score. Han scorte fra nesten dø vinkel, siden Robinson var på bærtur. Det mener jeg er umulig når man må velge retning sjøl.

Syntes det er mest gøy å ikke ha på hjelp, da dette gir mer utfordring. Etter å ha spilt noen kamper online nå så må jeg kanskje gå tilbake til det "lette".

Vær så snill å fortell hva dere har..

9607339[/snapback]

Tror nok det er lurt å ha på hjelpemidler når du spiller online.. Jeg bruker i alle fall det når jeg spiller online, fordi det ser ut til at "alle" gjør det. Offline derimot er det MYE morsommere uten.

Lenke til kommentar
Har ingen tilskuere på kampene mine :S Kan høre dem og alt, men kan ikke se dem. Kan se ut som en grafikkfeil.. Noen som har peilin på en løsning?

9607866[/snapback]

har akkurat samme problem :hm:

9607905[/snapback]

Sikkert straff for tribunebråk i tidligere oppgjør...

neida.. selv om det hadde vært realistisk og morsomt så er det nok en av flere beklagelige bugs i spillet... Får håpe EA har noen oppdateringer på vei!

9608064[/snapback]

Syntes fifa08 virker som et litt uferdig spill egentlig.

Straffekonken slutter for tidelig, jeg hadde et skudd igjen så stod det at han andre vant :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...