Gå til innhold

Fifa 2008 tråden


kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske fornøyd med spillet som ball følelesen har blitt god, og det faktisk er mulig å få keeper hands på som ikke har gått før. Alt er bra og greit, bortsett fra fintinga som jeg må kunne mestre for å være en optimal FIFA spiller, jeg har det på PC hvor jeg har en kontrol til. Bruker man høyre analog stikke til å finte eller må man gjøre no mer en det. Fint om jeg får svar rimelig fort.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har skrudd av all passnings hjelp osv. Kan han jeg møter på online ha all hjelp på?

 

Møtte en nå, passningene hans satt som ett skudd hver gang. Enten så var han drit god eller så hadde han en stor fordel.

Det blir jo for dumt å møte en som får det så "lett".

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar

Går det ann å stille inn på vanskelighetsgraden på keeperen?

Når har jeg spilt 2 kamper på amatør og pøst på med mega sjanser, keeperen tar fan meg hver eneste av dem. Også for å virkelig helle salt i såret scorer motstander laget et mål like før slutt og vinner kampen.

Så går det ann å gjøre det mulig å score på dette spillet?

Lenke til kommentar
hater når FIFA klikker, skal spille en kamp, men den vil aldri loade så jeg blir sittende med ronaldinho

9602412[/snapback]

 

Om de du inviter spiller 1 player eller roter med andre ting tor jeg ikke de får se din invite.

Er derfor det burde vært et ingame mail system så man kunne si ifra før man inviter.

Ligaen vår er nå full men skal gå gjennom den senere å se om noen er inaktive for å gjøre plass til nye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...