Thespaniard Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 så vanskelig FIFA har blitt nå, greier ikke så score på semi-pro eller amatør Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Vanskelig ja ? Helt enig, men kommer seg litt etter en del kamper. Btw. Lagt meg selv inn i ligaen Champions of Norway nå Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 joiner online etter jeg har satt meg inn i spillet, blir vel endel kamper i natt Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) har nå fått meg fifa og er klar til å bli grisa på nett PSN: Fontastic Endret 29. september 2007 av Saiyaman Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Da er jeg meldt på ligaen. Skrur dere av hjelpemiddler? Sentre hjelp osv. Jeg har ikke hatt på det når jeg har spilt singelplayer nå. PSN: KalVal Endret 29. september 2007 av Freddie_W Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg ha også slengt meg på i ligaen Champions of Norway nå... Blir fun.. Kommer til og spille noen timer i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er ganske fornøyd med spillet som ball følelesen har blitt god, og det faktisk er mulig å få keeper hands på som ikke har gått før. Alt er bra og greit, bortsett fra fintinga som jeg må kunne mestre for å være en optimal FIFA spiller, jeg har det på PC hvor jeg har en kontrol til. Bruker man høyre analog stikke til å finte eller må man gjøre no mer en det. Fint om jeg får svar rimelig fort. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som spiller nå? Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som spiller nå? 9601524[/snapback] Yes.. 6 stk eller noe. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hatt fifa siden torsdag, er klar for kamp, vunnet tippeligaen med brann allerede...(realistisk anyone?) PSN: NORvegis Meldt meg inn i champions of norway btw, bli med a' Endret 29. september 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) er med i champions of norway nå Endret 29. september 2007 av Nandez Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hvis jeg har skrudd av all passnings hjelp osv. Kan han jeg møter på online ha all hjelp på? Møtte en nå, passningene hans satt som ett skudd hver gang. Enten så var han drit god eller så hadde han en stor fordel. Det blir jo for dumt å møte en som får det så "lett". Endret 29. september 2007 av Freddie_W Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Går det ann å stille inn på vanskelighetsgraden på keeperen? Når har jeg spilt 2 kamper på amatør og pøst på med mega sjanser, keeperen tar fan meg hver eneste av dem. Også for å virkelig helle salt i såret scorer motstander laget et mål like før slutt og vinner kampen. Så går det ann å gjøre det mulig å score på dette spillet? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kommer online nå å venter på en utfordrer. Fortsatt ubeseieret (med litt flaks :-) ) Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hater når FIFA klikker, skal spille en kamp, men den vil aldri loade så jeg blir sittende med ronaldinho Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Pokkern .. Får ikke invitert noen , eller det vil si inviterer folk ... så bare venter jeg og venter. Misstenker at inviten aldri kommer frem. Inviterte nettopp alle som var online i ligaen, men ingen kom inn. Noe jeg gjør feil ? Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som er våkene og klare for en runde? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 fikk fifa idag, glemte og sjekke posten i går :$ så joiner jeg ligaen senere i dag jeg Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hater når FIFA klikker, skal spille en kamp, men den vil aldri loade så jeg blir sittende med ronaldinho 9602412[/snapback] Om de du inviter spiller 1 player eller roter med andre ting tor jeg ikke de får se din invite. Er derfor det burde vært et ingame mail system så man kunne si ifra før man inviter. Ligaen vår er nå full men skal gå gjennom den senere å se om noen er inaktive for å gjøre plass til nye. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 nooo! i wanna liga.... går det ikke ann å gjøre den større? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg