Gå til innhold

Fifa 2008 tråden


kongJarle

Anbefalte innlegg

Tenkte å resette ligaen i løpet av dagen siden vi er så mange nye.

Er jo hele 15 medlemmer nå!

Bare å melde seg på folkens, plass til 32 stk!

 

 

PS Fprtsatt ubeseiret ;-)

9598764[/snapback]

Hvordan blir det da? må vi melde oss inn igjen eller blir bare alle resultater nullstillt?

9599524[/snapback]

 

Alle kampene som er spillt blir nullstilt, ligaen vil forbli den samme.

De som allerede har møtt hverandres lag 3 ganger får jo ikke spillt flere kamper i ligaen.

Alle problemer opp mot nett er nok bare midlertidige bugs, jeg har dem alle sammen jeg også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er inne i ligaen... bare å prøve seg. Sliter fortsatt veldig med "squad download" dritten. Motstanderen min rekker jo nesten å spille en kamp mens jeg venter på den updaten. Jaja. Håper de fikser det snart, ellers er ikke spillet brukelig online. (ja, litt sint)

EDIT: PSN id er "Prikkster" forresten.

Endret av MrWoods
Lenke til kommentar
Bra kamper MrWoods/Prikkster. Vil tro det kom noen strofer ved straffen i 93. minutt eller hva det var :)

9600137[/snapback]

Hehe. Håper den SIXAXIS-greia tåler en støyt for å si det sånn...

Av en eller annen grunn spiller jeg så dårlig med United føler jeg. Vinner stort sett bare med RBK.. forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd at loadingen aldri blir ferdig, så man får ikke gjort annet enn å leke i arenaen til man blir drittlei og starter spillet på nytt.

9600571[/snapback]

Joda. Dette har skjedd meg også i løpet av den første timen jeg hadde spillet. Det har ikke skjedd igjen.. men det er noe feil. En gang fikk jeg helt svart skjerm under en kamp med bare fargerike streker rundt omkring... kampen ble spilt, men jeg så ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...