Spillorakelet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kan ikke noen lage en liga her da vi kan melde oss på? Da kan man jo spille mot hverandre og man ser hvem som er online. Kommer på senere ikveld og er klar til å gruse hvem som helst! Brukernavn: Coachen Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vurderer å kjøpe dette spillet, men lurer på 2 ting.. Kan man styre med d-paden? eller bare med analogen som på demoen?! Og kan man stille på tempoet slik man kunne i de forrige versjonene? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vurderer å kjøpe dette spillet, men lurer på 2 ting.. Kan man styre med d-paden? eller bare med analogen som på demoen?! Og kan man stille på tempoet slik man kunne i de forrige versjonene? 9594993[/snapback] Nei og nei. Altså ingen digital styring og ingen tempo innstilling. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg har nå laget en liga til oss! Liganavn: Champions of Norway Søk på liganavn eller Abbrevation: CON (feltet under liganavn når du søker etter ligaer.) Omganger på 5 minutter og 3 kamper mot hver deltager før vinneren kåres! Meld dere på! Lenke til kommentar
pregra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Herlig initiativ, Damsgaard Jeg melder meg inn i løpet av kvelden/morgendagen. Er det faste lag i en slik liga? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Herlig initiativ, Damsgaard Jeg melder meg inn i løpet av kvelden/morgendagen. Er det faste lag i en slik liga? 9595338[/snapback] Tror det er faste lag ja, jeg måtte velge mitt lag (Liverpool) når jeg lagde ligaen værtfall. Problemet er å få startet kamper. Man kan jo invite dem man ser er online i serien men er de mitt i en kamp står det jo bare "waiting for opponent" Mulig det er lurt å avtale når man skal spille kamper, det er kanskje mulig med ingame mail som på Xbox live? Lenke til kommentar
beitland Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har allerde meldt meg på Kjøpte spillet idag og har fremdeles tilgode og score ett mål. Så for alle som ønsker en lett match så er jeg klar ikveld fra ca 22.30 og utover natten. Bare å rope ut! PSN: Beitland Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har allerde meldt meg på Kjøpte spillet idag og har fremdeles tilgode og score ett mål. Så for alle som ønsker en lett match så er jeg klar ikveld fra ca 22.30 og utover natten. Bare å rope ut! PSN: Beitland 9595437[/snapback] Er selv på fra 23 og utover regner jeg med, har faktisk ganske god statistikk allerede Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er særiøst ikke Santiago Bernabeu med på spillet?!?!?! Lenke til kommentar
pregra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kommer på straks Schalke-Hertha BSC er ferdigspilt. Ser frem i mot noen underholdende kamper Lenke til kommentar
pregra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er særiøst ikke Santiago Bernabeu med på spillet?!?!?! 9596039[/snapback] Nope... Vicente Calderon er derimot med Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kommer nok online om en times tid. Har noen spørsmål ang. denne ligaen, det er vel ikke faste spilletidspunkt er det vel?? Hvordan fungerer det egentlig? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er særiøst ikke Santiago Bernabeu med på spillet?!?!?! 9596039[/snapback] Nope... Vicente Calderon er derimot med 9596047[/snapback] kan være du må kjøpe banen eller noe sånnt Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kommer nok online om en times tid.Har noen spørsmål ang. denne ligaen, det er vel ikke faste spilletidspunkt er det vel?? Hvordan fungerer det egentlig? 9596129[/snapback] Ingen faste tider nei, må vel bare se hvem som er online når du selv er online og utfordre dem. 3 kamper skal spilles mot vær motstander.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er med søndag jeg. Barca er jeg. Faen for en syk angrepsrekke. Henry, Eto`o, Ronaldinho og Messi. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) HVorfor i all verden har de ikke tatt med SB?!?, der har de driti i skuffen ass, ikke bra Endret 28. september 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
beitland Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har funnet frem spillpilsen og er klar til kamp Har ikke spilt stort men trenger trening. Er det mulig å bruke headset i dette spillet? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg kommer nok online om en times tid.Har noen spørsmål ang. denne ligaen, det er vel ikke faste spilletidspunkt er det vel?? Hvordan fungerer det egentlig? 9596129[/snapback] Ingen faste tider nei, må vel bare se hvem som er online når du selv er online og utfordre dem. 3 kamper skal spilles mot vær motstander.. 9596165[/snapback] Ah, perfekt. Da vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjøre i ledige stunder i ukene fremover. Lenke til kommentar
heggz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg er med, spiller med As Roma PSN: Hegga Lenke til kommentar
beitland Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som er klare nå? Og headset virker det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg