monzilla Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bra jeg ikke er den eneste. Tapt 4 kamper, men det er jævlig vanskelig å spille med en bandasjert tommel. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 På ps2, så kan du lage formasjoner. Men formasjonene kan du ikke ta med deg inn i en Karriere modus -.-. Det er så kjipt. Eller går det ann og lage formasjoner selv inne på Karriere modusen ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) På ps2, så kan du lage formasjoner. Men formasjonene kan du ikke ta med deg inn i en Karriere modus -.-. Det er så kjipt. Eller går det ann og lage formasjoner selv inne på Karriere modusen ? Du må lage formasjonene før du begynner på karrieren. Litt teit, men da får du brukt dem i karrieren. Derfor lagde jeg 8-9 forskjellige med en gang Endret 25. oktober 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 På ps2, så kan du lage formasjoner. Men formasjonene kan du ikke ta med deg inn i en Karriere modus -.-. Det er så kjipt. Eller går det ann og lage formasjoner selv inne på Karriere modusen ? Du må lage formasjonene før du begynner på karrieren. Litt teit, men da får du brukt dem i karrieren. Derfor lagde jeg 8-9 forskjellige med en gang Ja, ganske så teit. Og hva er den manuelle innlegg og Gjennombruds passing på kontroller ? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 På ps2, så kan du lage formasjoner. Men formasjonene kan du ikke ta med deg inn i en Karriere modus -.-. Det er så kjipt. Eller går det ann og lage formasjoner selv inne på Karriere modusen ? Du må lage formasjonene før du begynner på karrieren. Litt teit, men da får du brukt dem i karrieren. Derfor lagde jeg 8-9 forskjellige med en gang Ja, ganske så teit. Og hva er den manuelle innlegg og Gjennombruds passing på kontroller ? Akkurat det dere lurer jeg å på Schjellin, håper noen kan svare på det:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) På ps2, så kan du lage formasjoner. Men formasjonene kan du ikke ta med deg inn i en Karriere modus -.-. Det er så kjipt. Eller går det ann og lage formasjoner selv inne på Karriere modusen ? Du må lage formasjonene før du begynner på karrieren. Litt teit, men da får du brukt dem i karrieren. Derfor lagde jeg 8-9 forskjellige med en gang Ja, ganske så teit. Og hva er den manuelle innlegg og Gjennombruds passing på kontroller ? Akkurat det dere lurer jeg å på Schjellin, håper noen kan svare på det:) Tenker du på trekant og firkant. Pluss at du kan holde inn L1, dobbelt klikke osv. Endret 26. oktober 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som har noen tips på headinger? Noen knapper man kan holde inne ellernoe sånt? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 På ps2, så kan du lage formasjoner. Men formasjonene kan du ikke ta med deg inn i en Karriere modus -.-. Det er så kjipt. Eller går det ann og lage formasjoner selv inne på Karriere modusen ? Du må lage formasjonene før du begynner på karrieren. Litt teit, men da får du brukt dem i karrieren. Derfor lagde jeg 8-9 forskjellige med en gang Ja, ganske så teit. Og hva er den manuelle innlegg og Gjennombruds passing på kontroller ? Akkurat det dere lurer jeg å på Schjellin, håper noen kan svare på det:) Tenker du på trekant og firkant. Pluss at du kan holde inn L1, dobbelt klikke osv. Ja:) Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvilken camera-vinkel kjører dere? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Den vanlige, tele (tror jeg) ihvrtfall den som er som standar. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvilken camera-vinkel kjører dere? Tele. Da det er enklest å score, du har best overblikk over spillet, men det er morsomst å spille med dynamic Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvilken camera-vinkel kjører dere? Tele. Da det er enklest å score, du har best overblikk over spillet, men det er morsomst å spille med dynamic Enig der. Brukte dynamic en stund men kjører tele nå. Lettere med gjennombruddspassninger osv, men du kommer litt langt unna for å kunne se detaljene på spillerne. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei .. Hadde tenkt til å kjøpe FIFA 08 på PS2, men brutter kjøpte det på PC til meg.. Noen som vet om "Be a Pro" moduset er det samme på begge konsoller? Eller må jeg bytte spillet til PS2 ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei .. Hadde tenkt til å kjøpe FIFA 08 på PS2, men brutter kjøpte det på PC til meg.. Noen som vet om "Be a Pro" moduset er det samme på begge konsoller? Eller må jeg bytte spillet til PS2 ? PS2 versionen er mye bedre. Men nå gjekk nettopp min versjon til helvete :S Lenke til kommentar
tommybeef Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har peiling på hva som skjer med poeng osv når du spiller online og folk går ut av kampen når du leder? Jævli irriterendes at folk går ud at spillet når de vet de er knust! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har lyst å fortelle hvordan de spiller? Jeg sliter med å få nok folk med fremover i banen. Selv om jeg holder L1 inne når jeg slår pasning. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har lyst å fortelle hvordan de spiller? Jeg sliter med å få nok folk med fremover i banen. Selv om jeg holder L1 inne når jeg slår pasning. Trykk select, så kan du sette pilen opp så hele laget spiller agresivt Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 HVordan går det ann å bytte formasjoner?. altså jeg byter de lager de sånn spessielle sånn som jeg vil men jeg får ikke lagra de, utrolig irriterende.? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen med på noen kamper? Er i den norske lobbyen og venter Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kommet oppdatering på FIFA nå, versjon 1.10 om jeg så riktig. Det jeg i første omgang ser er at det går ann å spille Be a Pro online. Har ikke sett noen andre oppdateringer men gikk akkurat inn. Noen som vet hvor det står noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg