Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om eller når Fifa 08 (til PS3) kommer med Norsk språk i menyene?

Er det ikke det? Det burde være det når det er det til PS2.

TIPS i manager mode: Kjøp Lulinha hvis du vil ha et ikke veldig dyrt talent. ca. 7-9 mill €. etter 4-5 sesonger har han over 19 og han er 17 år.

Har sett på Fifa 08-coveret i butikkene, det står "Manual=Norsk, In-game=English", så det er vel ikke det nei. Men er det noen som vet om det skal komme med norsk?

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle litt mer om <Be a Pro> valget på FIFA 08?

Er det slik at du gjennom hele kampen styrer én spiller, slik at man f.eks. må passe på offside hvis man er spiss?

Du styrer en spiller gjennom en hel kamp. Du kan spille opptil fire stykker sammen gjennom EN sesong. Lage egen spiller eller spille som en proff. Du kan være alt utenom keeper. Hver enkelt spiller får en egen oppgave og laget får en oppgave de skal klare sammen. D u får poeng til å forbedre spilleren din med etter hvert.

Dette er bare på PS2 hittil.

Lenke til kommentar

Er det noen her som sitter med Fifa 2008 for hånden nå? Sliter selv med å komme i gang online. Har joinet en hel haug med ligaer, men finner ikke stort med spillere som er online. De få jeg finner svarer ikke på inviten, og da vet jeg ikke om det fungerer som det skal i ruteren min eller ikke.

Kan noen her joine meg i en liten kamp for å teste om det i det hele tatt fungerer?

Akkuratt nå er jeg i BallMaster ligaen. Kan noen joine så vi får testet?

Endret av giiforce
Lenke til kommentar
Jeg joiner gjerne.

Edit: Inviterte deg nå.

Hei Pootie.

Var det deg jeg nettopp spilte mot?

Koplingen ble brutt mitt i et angrep :/

En ting jeg lurer på: Når man får en invite (scroller en beskjed nede i det grå feltet i menyen), hvordan aksepterer man da invite'n?

Endret av giiforce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...