ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ps2 er mye bedre enn PC. Grafikken er faktisk bedre på PS2 og ja, det meste er et hakk bedre. Har du Be a Pro season mode på PC? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ps2 er mye bedre enn PC. Grafikken er faktisk bedre på PS2 og ja, det meste er et hakk bedre. Har du Be a Pro season mode på PC? Ja, og akkurat den modusen der er helt jævlig på pc. Men jeg får mest sansynlig Fifa 08 til Ps2 i morgen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som vet om eller når Fifa 08 (til PS3) kommer med Norsk språk i menyene? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som vet om eller når Fifa 08 (til PS3) kommer med Norsk språk i menyene? Er det ikke det? Det burde være det når det er det til PS2. TIPS i manager mode: Kjøp Lulinha hvis du vil ha et ikke veldig dyrt talent. ca. 7-9 mill €. etter 4-5 sesonger har han over 19 og han er 17 år. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som vet om eller når Fifa 08 (til PS3) kommer med Norsk språk i menyene? Er det ikke det? Det burde være det når det er det til PS2. TIPS i manager mode: Kjøp Lulinha hvis du vil ha et ikke veldig dyrt talent. ca. 7-9 mill €. etter 4-5 sesonger har han over 19 og han er 17 år. Har sett på Fifa 08-coveret i butikkene, det står "Manual=Norsk, In-game=English", så det er vel ikke det nei. Men er det noen som vet om det skal komme med norsk? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som kan fortelle litt mer om <Be a Pro> valget på FIFA 08? Er det slik at du gjennom hele kampen styrer én spiller, slik at man f.eks. må passe på offside hvis man er spiss? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som kan fortelle litt mer om <Be a Pro> valget på FIFA 08?Er det slik at du gjennom hele kampen styrer én spiller, slik at man f.eks. må passe på offside hvis man er spiss? Du styrer en spiller gjennom en hel kamp. Du kan spille opptil fire stykker sammen gjennom EN sesong. Lage egen spiller eller spille som en proff. Du kan være alt utenom keeper. Hver enkelt spiller får en egen oppgave og laget får en oppgave de skal klare sammen. D u får poeng til å forbedre spilleren din med etter hvert. Dette er bare på PS2 hittil. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er ikke "Be a Pro" på PS3-utgaven enda? Kommer Fifa 08 til PS3 med norsk språk i menyene? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mokko: B-A-P er med i PS3-utgaven, men kan dog bare spille enkeltkamper. Det er ikke norske menyer på PS3-utgaven. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når man starter en kamp på PS3, står det hva dommeren heteren da? Mener å ha sett det på youtube men det er ikke sånn på PS2 Lenke til kommentar
giiforce Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Er det noen her som sitter med Fifa 2008 for hånden nå? Sliter selv med å komme i gang online. Har joinet en hel haug med ligaer, men finner ikke stort med spillere som er online. De få jeg finner svarer ikke på inviten, og da vet jeg ikke om det fungerer som det skal i ruteren min eller ikke. Kan noen her joine meg i en liten kamp for å teste om det i det hele tatt fungerer? Akkuratt nå er jeg i BallMaster ligaen. Kan noen joine så vi får testet? Endret 23. oktober 2007 av giiforce Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg joiner gjerne. Edit: Inviterte deg nå. Endret 23. oktober 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
giiforce Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg joiner gjerne. Edit: Inviterte deg nå. Hei Pootie. Var det deg jeg nettopp spilte mot? Koplingen ble brutt mitt i et angrep :/ En ting jeg lurer på: Når man får en invite (scroller en beskjed nede i det grå feltet i menyen), hvordan aksepterer man da invite'n? Endret 23. oktober 2007 av giiforce Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nix, jeg har PSN ID: ARNEKVAM, for å akseptere må du gå på hovedmenyen. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 GG, har dessverre ikke tid til en til. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som er klare for noen liga games i ballmasters. Er ganske kjipt og bare sitte der og vente. Hvis det ikke skjer noe der så er jeg i my country lobbyen hvis noen vil spille litt!! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er sikker på at ingen her kan slå meg! hehe.. Mitt brukernavn er: Norway (Og nei, jeg bruker IKKE Barcelona) Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Slår deg når som helst, er med etter 4. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor får jeg aldri startet et game online? Står bare og venter til en av oss ikke gidder mer Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du er ikke den eneste, veldig mange som har slitt med dette, jeg har imidlertid ikke hatt noen problemer i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg