Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Du må slette filen i Game Data Utility... Da kommer du inn på spillet igjen

Ja det er greit, men du må ennå installere samme fila for å spille online.. Og samme dritten skjer om og om igjen :thumbdown:

Av en eller annen syk grunn trur jeg du må ha Ronaldinho som Arena-spiller for at det skal funke...

Det er ikke arena spiller på pc da

Hvis man sliter med ting til fifa 08 på PC anbefaler jeg dere til å dra til pc delen av forumet ikke konsoll delen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Hei har akkurat kjøpt meg fifa 2008 og er klar for litt online matcher. Er det flere som spiller med heaset her? Lurte på om mitt funket i hele tatt igår. Legg meg gjerne til venne listen peritass er navnet. Jeg er 33 år så gjerne noen litt voksne hadde vært bra!

Lenke til kommentar
Hvorfor er 99% av de jeg spiller mot barcelona?

Fordi de er teite medgangs-suportere. Jeg Real Madrid sånn som deg, men har det til PS2 :( Har ikke PS3 enda

Selvfølgelig er man medgangssupporter hvis man er Barca, men hvis man er Real Madrid som faktisk vant ligaen i fjor...oh well :roll:

Lenke til kommentar
Hvorfor er 99% av de jeg spiller mot barcelona?

Fordi de er teite medgangs-suportere. Jeg Real Madrid sånn som deg, men har det til PS2 :( Har ikke PS3 enda

Selvfølgelig er man medgangssupporter hvis man er Barca, men hvis man er Real Madrid som faktisk vant ligaen i fjor...oh well :roll:

Selv om real vant ligaen i fjor så har jeg ikke møtt en eneste som spiller med Real Madrid, bortsett fra meg selv og jeg har vært fan av real madrid seiden jeg var 7 så.... oh well :roll:

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å dele noen gode taktikker? Jeg spiller med raskt og sikkert pasningsspill, helt til en åpning melder seg. Når åpningen kommer sender jeg spissen/vingen på løp, og da begynner det å bli skummelt.

Fungerer forøvrig ikke i det heletatt mot computeren, da den hele tiden sender "riktig" spiller for å takle meg. Forsvarsrekken står helt i ro, nesten umulig å få scoret på proffesional.... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...