Pañolada Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du må slette filen i Game Data Utility... Da kommer du inn på spillet igjen Ja det er greit, men du må ennå installere samme fila for å spille online.. Og samme dritten skjer om og om igjen Av en eller annen syk grunn trur jeg du må ha Ronaldinho som Arena-spiller for at det skal funke... Det er ikke arena spiller på pc da Hvis man sliter med ting til fifa 08 på PC anbefaler jeg dere til å dra til pc delen av forumet ikke konsoll delen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hvis man sliter med ting til fifa 08 på PC anbefaler jeg dere til å dra til pc delen av forumet ikke konsoll delen Nei sier du det... Endret 17. oktober 2007 av Mokko Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har prøvd fifa 08 litt nå, og irriterer meg over det nye kontrolloppsettet. Er det ingen av alternativene som er har likt oppsett som de eldre fifa spillene? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei Hei har akkurat kjøpt meg fifa 2008 og er klar for litt online matcher. Er det flere som spiller med heaset her? Lurte på om mitt funket i hele tatt igår. Legg meg gjerne til venne listen peritass er navnet. Jeg er 33 år så gjerne noen litt voksne hadde vært bra! Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har joinet ballmaster nå men har noen spm. Spiller der med assist på ved passninger og skudd? Hvor mange av dere spiller med headset? Jeg er klar for noen kamper utover kvelden så håper flere er det! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvorfor er 99% av de jeg spiller mot barcelona? Kan noen gi meg et tips for hvordan man kan klare å headde ballen i mål? går somregel langt over :S Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor er 99% av de jeg spiller mot barcelona?Kan noen gi meg et tips for hvordan man kan klare å headde ballen i mål? går somregel langt over :S Fordi de er teite medgangs-suportere. Jeg Real Madrid sånn som deg, men har det til PS2 Har ikke PS3 enda Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg blir også så jævla irritert når absolutt alle skal spille med barca, slitsomt å spille mot samme laget hver kamp. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg utfordrer noen til kamp seinere?? Online..Mitt brukernavn er: Norway Noen som blir med? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor er 99% av de jeg spiller mot barcelona? Fordi de er teite medgangs-suportere. Jeg Real Madrid sånn som deg, men har det til PS2 Har ikke PS3 enda Selvfølgelig er man medgangssupporter hvis man er Barca, men hvis man er Real Madrid som faktisk vant ligaen i fjor...oh well Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor er 99% av de jeg spiller mot barcelona? Fordi de er teite medgangs-suportere. Jeg Real Madrid sånn som deg, men har det til PS2 Har ikke PS3 enda Selvfølgelig er man medgangssupporter hvis man er Barca, men hvis man er Real Madrid som faktisk vant ligaen i fjor...oh well Selv om real vant ligaen i fjor så har jeg ikke møtt en eneste som spiller med Real Madrid, bortsett fra meg selv og jeg har vært fan av real madrid seiden jeg var 7 så.... oh well Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er fifa 08 på Play station 2 og data veldig like? eller er ps2 versjonen bedre? For på data så er Fifa 08 ett veldig dårlig spill. Og jeg driver og vurderer om jeg skal kjøpe meg FIfa08 nå. Så er Ps2 versjonen bedre en data versjonen?. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror den er litt bedre men er ikke sikker Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tror den er litt bedre men er ikke sikker Har du prøvd noen av versjonene ? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 sett pc versjonen og den vet jeg suger kraftig ihvertfall Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 sett pc versjonen og den vet jeg suger kraftig ihvertfall Ja, det er helt vilt hvor dårlig den er. Så jeg må finne ut om ps2 versjonen er bedre eller ikke, for da bestiller jeg det i morgen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Syntes uansett du burde bestille det er ett bra spill Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Syntes uansett du burde bestille det er ett bra spill Til ps2? Men uansett så kommer jo Pes08 den 25 da.. Men jeg må uansett få ett helt sikkert svar på om ps2 versjonen av Fifa 08 er bedre en pc. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er likt til PS2 og PC. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har lyst å dele noen gode taktikker? Jeg spiller med raskt og sikkert pasningsspill, helt til en åpning melder seg. Når åpningen kommer sender jeg spissen/vingen på løp, og da begynner det å bli skummelt. Fungerer forøvrig ikke i det heletatt mot computeren, da den hele tiden sender "riktig" spiller for å takle meg. Forsvarsrekken står helt i ro, nesten umulig å få scoret på proffesional.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg