Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Bare å kicke meg fra CoN ligaen, kjempe bra iniativ, men jeg ser ikke poenget å være med når en må planlegge i et forum for å i det hele tatt ha sjangs til å spille en kamp. Har vært inne i ligaen og invita folk i sikkert 1 time totalt sammenhengende siden jeg fikk spillet og enda ikke fått igang en kamp. Jeg forsøker nok garantert å melde meg inn igjen når Eagames har klart å få dette til på en bedre måte :)

Må si meg enig med deg der.. Jeg har også prøvd og invitere folk uten at jeg har fått spillt noen kamper. Etter mye venting blir jeg lei og spiller "vanlig" online match. Synes online delen bør forbedres, bare noe så enkelt som en venneliste hvor man kan invitere venner til spill og de som blir inviterer bare kan godta eller avvise invitasjonen. Slippe det forbanna tullet med og finne brukeren som inviterte for så og akseptere invitasjon. Også dritt lei og bli kastet helt tilbake til Arena etter en online match, mye unødvendig trykking..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vet om en del talenter.KerlonDenilson på ArsenalLee McGugan (Dårlig på starten men blir jævlig god etter noen sesonger)Kristian Brix er godEgentlig så er Ejide på Bastia god i fremtida (var det ihvertfall på Fifa07)Tom HuddlestoneMicah RichardsJeg trenger hjelp med å finne ut hvor fifa08.exe ligger, må ha den for å oppdatere, men finner den ikke!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har du hørt om mellomrom og tegnsetting?

ontopic:

Den ligger der du installerte fifa. default: c/programfiler/ea sports/fifa 08

Lenke til kommentar
Noen som vet om gode spillere under 21 år å kjøpe, eller yngre talenter (helst ikke på lag som Barcelona, Manu osv.)

Har lagt til mange på ønskelista mi men vet ikke hvem jeg skal kjøpe. Trenger ikke noen spiss egentlig.

Ja, vet om en del talenter.KerlonDenilson på ArsenalLee McGugan (Dårlig på starten men blir jævlig god etter noen sesonger)Kristian Brix er godEgentlig så er Ejide på Bastia god i fremtida (var det ihvertfall på Fifa07)Tom HuddlestoneMicah RichardsJeg trenger hjelp med å finne ut hvor fifa08.exe ligger, må ha den for å oppdatere, men finner den ikke!!

Noen flere dere vet om? Helst ikke fra store klubber. Gidder ikke å kjøpe fra f.eks Barca, Manu, Arsenal og AC Milan.

Godt tips hvis du leter etter talenter: Søk på alle spillere i alle ligaer, og de må minst ha 70-75 overalt. Så sorterer du etter alder

Lenke til kommentar

Hei. Jeg kjøpte fifa 08 idag til ps3. Jeg er egentlig hardbarka PES fan, men jeg hadde hørt mye om dette fifa spillet og tenkte jeg kjøper det og senere leverer det til EB games og deretter bytter med PES.

Men ja, til poenget... Spiller jeg på samma server som alle andre EU og norske PS3 konsoller, i og med at jeg har en asiatisk PS3. Er det europeiske servere?

PSN: InSAnE86

Lenke til kommentar
Hei. Jeg kjøpte fifa 08 idag til ps3. Jeg er egentlig hardbarka PES fan, men jeg hadde hørt mye om dette fifa spillet og tenkte jeg kjøper det og senere leverer det til EB games og deretter bytter med PES.

Men ja, til poenget... Spiller jeg på samma server som alle andre EU og norske PS3 konsoller, i og med at jeg har en asiatisk PS3. Er det europeiske servere?

ville eigentleg tru at det blir avgjort av kva for lokalisasjon og ip du har..

Lenke til kommentar

viss du har registrert PSN som at du er fra europa, så spiller du på den europeiske serveren;)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du klare og bytte spill også få nye. Hva gjør du da ? :p

Edit: For jeg kunne tenke meg og bytte inn noen spill og fått tilbake penger for dem, what to do ? ;)

EBGames. Ligger i de fleste større byer. Du har mulighet til å bytte inn spill, konsoll etc. Jeg byttet inn 20 gamle PS2 spill og fikk valget mellom 700 kroner utbetalt eller spill til en verdi av 1150,- Valgte da selvsagt spill. Det ble Heavenly Sword og Skate.

OK butikker dette, greit å få byttet inn spill, men ikke regn med å få så veldig mye for spillene dine.....

Lenke til kommentar
Heisann, fikk idag besjed om at jeg måtte ta en update for å spille videre online.. Det gjorde jeg, så går jeg ut av spillet. Men når jeg skal starte spillet på nytt får jeg feilmelding om at spillet ikke kan startes?

noen som har peiling her eller?

Har helt samme problem, står noe om tekniske problemer. Prøvd å sende mail til kunde suporten deres, men har ikke hørt et kvekk.

Lenke til kommentar
Du må slette filen i Game Data Utility... Da kommer du inn på spillet igjen

Ja det er greit, men du må ennå installere samme fila for å spille online.. Og samme dritten skjer om og om igjen :thumbdown:

Av en eller annen syk grunn trur jeg du må ha Ronaldinho som Arena-spiller for at det skal funke...

Lenke til kommentar
Du må slette filen i Game Data Utility... Da kommer du inn på spillet igjen

Ja det er greit, men du må ennå installere samme fila for å spille online.. Og samme dritten skjer om og om igjen :thumbdown:

Av en eller annen syk grunn trur jeg du må ha Ronaldinho som Arena-spiller for at det skal funke...

Det er ikke arena spiller på pc da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...