Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, jeg vet dette er en tråd for fifa på konsoll men:

Noen som vet hvordan man f.eks får en mann til å stå på siden av ballen når du skal ta frispark?

Visst du trykker på noen av tallene på nummertastaturet kommer det opp noen valg men hvordan aktiverer du?

Håper på svar.

ps. snakker da seff og PC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg mente norsk språk i menyene, da.

Vi har vel ikke noe håp om at komentatorene noengng vil snakke norsk...

Det hadde vært morsomt. Med Arne Scheie sin stemme:p
Lenke til kommentar

Bare å kicke meg fra CoN ligaen, kjempe bra iniativ, men jeg ser ikke poenget å være med når en må planlegge i et forum for å i det hele tatt ha sjangs til å spille en kamp. Har vært inne i ligaen og invita folk i sikkert 1 time totalt sammenhengende siden jeg fikk spillet og enda ikke fått igang en kamp. Jeg forsøker nok garantert å melde meg inn igjen når Eagames har klart å få dette til på en bedre måte :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet dette er en tråd for fifa på konsoll men:

Noen som vet hvordan man f.eks får en mann til å stå på siden av ballen når du skal ta frispark?

Visst du trykker på noen av tallene på nummertastaturet kommer det opp noen valg men hvordan aktiverer du?

Håper på svar.

ps. snakker da seff og PC

tror det er bedre at du spør om dette i pc-delen av forumet, det er nok flere der som kan hjelpe deg raskere;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk lættis da jeg fant ut at Be A Pro på nextgen-konsollene bare kan spilles i vanlige kamper og ikke gjennom en sesong. EA har jo reklamert masse om dette før spillet kom ut, men så klarer de selvfølgelig bare å lage Be A Pro Season-mode på Playstation2!? :nei: Det er så typisk FIFA, og EA generelt! Brenn!

PES here i come..

Lenke til kommentar
Jeg fikk lættis da jeg fant ut at Be A Pro på nextgen-konsollene bare kan spilles i vanlige kamper og ikke gjennom en sesong. EA har jo reklamert masse om dette før spillet kom ut, men så klarer de selvfølgelig bare å lage Be A Pro Season-mode på Playstation2!? :nei: Det er så typisk FIFA, og EA generelt! Brenn!

PES here i come..

Season mode på nextgen kommer nærmere jul har jeg hørt..

Men ellers er jeg enig i PES here i come ;-)

Lenke til kommentar

Går rykter om det ja, spørsmålet er om det blir noe av, og hvis ikke så er det rimelig patetisk. Skjønner uansett ikke hvorfor de ikke fiksa det før releasen :dontgetit: Men antar at man på xbox360 og ps3 må laste ned en eventuell patch via nettet, noe som kanskje ikke er aktuelt for alle. Men men, for min del styrer jeg unna fifa uansett :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...