pjotrogsteik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Yes jeg fikk skrevet svar #400 i denne tråden:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Yes jeg fikk skrevet svar #400 i denne tråden:) 9656494[/snapback] Driti ut. Det var post 401 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen som har lagt ut bra replays på ea-sidene eller? Lenke til kommentar
shakermaker Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan registrerer jeg headsetet mitt på fifa08? Har registrert det på ps3en min men må vel gjøre noe inne på fifa også for å aktivere det? Lenke til kommentar
shakermaker Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nei, du skal ikke gjøre noe ekstra inne på FIFA... Men det er jo nesten ingen på FIFA online som har mic da... Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen i CoN-serien som er klare for kamp? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dere skulle ha sett det pene frisparket jeg hadde i dag, fra midt mellom midtbanen og min egen 16 meter skjøt jeg rett i mål Prøvde å laste det opp men det gikk ikke Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvem er med på en kamp nå? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet om/når Fifa 08 (til PS3) kommer med Norsk språk? Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet om/når Fifa 08 (til PS3) kommer med Norsk språk? Ikke hørt noe om det dessverre. Vet at svenskene skal ha svensk språk på FIFA... bare det hadde vært bedre enn å høre på de tørre typene som er på engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg vet dette er en tråd for fifa på konsoll men: Noen som vet hvordan man f.eks får en mann til å stå på siden av ballen når du skal ta frispark? Visst du trykker på noen av tallene på nummertastaturet kommer det opp noen valg men hvordan aktiverer du? Håper på svar. ps. snakker da seff og PC Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg mente norsk språk i menyene, da. Vi har vel ikke noe håp om at komentatorene noengang vil snakke norsk... Endret 9. oktober 2007 av Mokko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg mente norsk språk i menyene, da.Vi har vel ikke noe håp om at komentatorene noengng vil snakke norsk... Det hadde vært morsomt. Med Arne Scheie sin stemme:p Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare å kicke meg fra CoN ligaen, kjempe bra iniativ, men jeg ser ikke poenget å være med når en må planlegge i et forum for å i det hele tatt ha sjangs til å spille en kamp. Har vært inne i ligaen og invita folk i sikkert 1 time totalt sammenhengende siden jeg fikk spillet og enda ikke fått igang en kamp. Jeg forsøker nok garantert å melde meg inn igjen når Eagames har klart å få dette til på en bedre måte Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg snakka med EA her om dagen, og de sa det ikke var de som var ansvarlig for onlinedelen. Fyren nevnte hvem det var, men jeg husker ikke navnet. Skal nok få klarhet i det snart og ta kontakt for å høre om de har tenkt å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, jeg vet dette er en tråd for fifa på konsoll men: Noen som vet hvordan man f.eks får en mann til å stå på siden av ballen når du skal ta frispark? Visst du trykker på noen av tallene på nummertastaturet kommer det opp noen valg men hvordan aktiverer du? Håper på svar. ps. snakker da seff og PC tror det er bedre at du spør om dette i pc-delen av forumet, det er nok flere der som kan hjelpe deg raskere;) Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk lættis da jeg fant ut at Be A Pro på nextgen-konsollene bare kan spilles i vanlige kamper og ikke gjennom en sesong. EA har jo reklamert masse om dette før spillet kom ut, men så klarer de selvfølgelig bare å lage Be A Pro Season-mode på Playstation2!? Det er så typisk FIFA, og EA generelt! Brenn! PES here i come.. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk lættis da jeg fant ut at Be A Pro på nextgen-konsollene bare kan spilles i vanlige kamper og ikke gjennom en sesong. EA har jo reklamert masse om dette før spillet kom ut, men så klarer de selvfølgelig bare å lage Be A Pro Season-mode på Playstation2!? Det er så typisk FIFA, og EA generelt! Brenn! PES here i come.. Season mode på nextgen kommer nærmere jul har jeg hørt.. Men ellers er jeg enig i PES here i come ;-) Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Går rykter om det ja, spørsmålet er om det blir noe av, og hvis ikke så er det rimelig patetisk. Skjønner uansett ikke hvorfor de ikke fiksa det før releasen Men antar at man på xbox360 og ps3 må laste ned en eventuell patch via nettet, noe som kanskje ikke er aktuelt for alle. Men men, for min del styrer jeg unna fifa uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg