Gå til innhold

Fifa 2008 tråden


kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..

Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ?

Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ?

9635681[/snapback]

 

vet ikke hvor mye en nettverksadapter koster til ps2... men hvis du kjøper den lille ps2'en er det innebygd, den koster rundt 1000kr... men blir kanskje litt dyrt :hmm: og hvis du kjøper denne, må du igså kjøpe en nettverksledning, det koster rundt 200kr...

9640523[/snapback]

Det vil bli uaktuelt siden jeg allerede har den tykke PS2'en ..

Men er det spesiell ledning fra adapteret til modemet ?

Eller funker en vanlig nettverkskabel ?

Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..

Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ?

Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ?

9635681[/snapback]

 

vet ikke hvor mye en nettverksadapter koster til ps2... men hvis du kjøper den lille ps2'en er det innebygd, den koster rundt 1000kr... men blir kanskje litt dyrt :hmm: og hvis du kjøper denne, må du igså kjøpe en nettverksledning, det koster rundt 200kr...

9640523[/snapback]

Det vil bli uaktuelt siden jeg allerede har den tykke PS2'en ..

Men er det spesiell ledning fra adapteret til modemet ?

Eller funker en vanlig nettverkskabel ?

9645885[/snapback]

du må kjøpe en adapter som du plugger i på baksiden, hvis du bor i stavangerområdet kan du kjøpe min for en 50lapp :p

Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..

Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ?

Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ?

9635681[/snapback]

 

 

Siden denne tråden ligger i konsoll---> sony delen av forumet spiller vi på ps3 :D

Lenke til kommentar
Noen som vet om man kan få skikkelige sko? slik som nike, adidas osv?

9647476[/snapback]

 

Ja, du kan kjøpe mange "sikkelige" sko, hvis du går inn i fan-shopen (gå inn på "my fifa 08" - "EA sports extras" - "Fan shop". Der kan du f.eks kjøpe adidas predator, adidas F50, Nike vapor 3, Nike total 90 laser, Puma v-konstrukt 2, Puma V1.06 1, Diadora maximus, Diadora brasil axeler, hummel 8,4 PIO, Hummel 4,2 concept, Lotto zhero gravity, umbro x boot 3 og umbro destroyer... (mange av dem finnes i flere farger)... (du kjøper dem ved poeng du vinner i spillet, f.eks ved å vinne tippeligaen)

Lenke til kommentar

Det vil bli uaktuelt siden jeg allerede har den tykke PS2'en ..

Men er det spesiell ledning fra adapteret til modemet ?

Eller funker en vanlig nettverkskabel ?

9645885[/snapback]

du må kjøpe en adapter som du plugger i på baksiden, hvis du bor i stavangerområdet kan du kjøpe min for en 50lapp :p

9646035[/snapback]

Bor ikke i stavanger området nei (Jessheim her :p), blir nok litt langt..

Vet at du bare plugger den inn bak, da funker vel vanlig nettverks-kabel ?

I så tilfelle må jeg ut og kjøpe :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...