Lommiss Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, ok... Det var jeg tenkte, at det sikkert er noen som ikke har spilt en eneste kamp der inne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 noen som blir med over hamachi? join: hw.fifa08 passord: diskusjon1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen som spiller Fifa 08 på data.. Som kan si meg hvordan man finter? Jeg finner det ikke ut :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hold inne left-shift og noen utvalgte av piltastene. f.eks shift+venstre+ned+høgre=360 roulette. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hold inne left-shift og noen utvalgte av piltastene. f.eks shift+venstre+ned+høgre=360 roulette. 9644753[/snapback] Tusen takk, men hva er "Z" for da, der står det jo også at det er "dummy moves" Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ? Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ? 9635681[/snapback] vet ikke hvor mye en nettverksadapter koster til ps2... men hvis du kjøper den lille ps2'en er det innebygd, den koster rundt 1000kr... men blir kanskje litt dyrt og hvis du kjøper denne, må du igså kjøpe en nettverksledning, det koster rundt 200kr... 9640523[/snapback] Det vil bli uaktuelt siden jeg allerede har den tykke PS2'en .. Men er det spesiell ledning fra adapteret til modemet ? Eller funker en vanlig nettverkskabel ? Lenke til kommentar
heggz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ? Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ? 9635681[/snapback] vet ikke hvor mye en nettverksadapter koster til ps2... men hvis du kjøper den lille ps2'en er det innebygd, den koster rundt 1000kr... men blir kanskje litt dyrt og hvis du kjøper denne, må du igså kjøpe en nettverksledning, det koster rundt 200kr... 9640523[/snapback] Det vil bli uaktuelt siden jeg allerede har den tykke PS2'en .. Men er det spesiell ledning fra adapteret til modemet ? Eller funker en vanlig nettverkskabel ? 9645885[/snapback] du må kjøpe en adapter som du plugger i på baksiden, hvis du bor i stavangerområdet kan du kjøpe min for en 50lapp Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ? Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ? 9635681[/snapback] Siden denne tråden ligger i konsoll---> sony delen av forumet spiller vi på ps3 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet om man kan få skikkelige sko? slik som nike, adidas osv? Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet om man kan få skikkelige sko? slik som nike, adidas osv? 9647476[/snapback] Ja, du kan kjøpe mange "sikkelige" sko, hvis du går inn i fan-shopen (gå inn på "my fifa 08" - "EA sports extras" - "Fan shop". Der kan du f.eks kjøpe adidas predator, adidas F50, Nike vapor 3, Nike total 90 laser, Puma v-konstrukt 2, Puma V1.06 1, Diadora maximus, Diadora brasil axeler, hummel 8,4 PIO, Hummel 4,2 concept, Lotto zhero gravity, umbro x boot 3 og umbro destroyer... (mange av dem finnes i flere farger)... (du kjøper dem ved poeng du vinner i spillet, f.eks ved å vinne tippeligaen) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei.. Det kan ikke jeg, jeg har bare baller, stadium packets, celebration greier, og Europa lag osv.. ikke noe sko :/ Er på PS2.. :// Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei.. Det kan ikke jeg, jeg har bare baller, stadium packets, celebration greier, og Europa lag osv.. ikke noe sko :/ Er på PS2.. :// 9648125[/snapback] hmmm. da er det sikkert bara på ps3 Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) http://www.easportsworld.com/index_enUS.ht...716/KALVAL(PS3) Se på videoen. Her styrer jeg bare ballen Endret 6. oktober 2007 av Freddie_W Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 http://www.easportsworld.com/index_enUS.ht...716/KALVAL(PS3) Se på videoen. Her styrer jeg bare ballen 9648960[/snapback] haha. har skjedd med meg og, bare i kamp... spillte online mot inter, og adriano/crespo ble byttet inn, og han var usynlig fikk en sikkelig "feilpassning" mot slutten Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det vil bli uaktuelt siden jeg allerede har den tykke PS2'en .. Men er det spesiell ledning fra adapteret til modemet ? Eller funker en vanlig nettverkskabel ? 9645885[/snapback] du må kjøpe en adapter som du plugger i på baksiden, hvis du bor i stavangerområdet kan du kjøpe min for en 50lapp 9646035[/snapback] Bor ikke i stavanger området nei (Jessheim her ), blir nok litt langt.. Vet at du bare plugger den inn bak, da funker vel vanlig nettverks-kabel ? I så tilfelle må jeg ut og kjøpe Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen med på en kamp nå? Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen klare for match i CoN-serien ? PSN: erikjorstad Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Utfordrer deg nå snart edit: og borte ble du... Endret 7. oktober 2007 av erikjorstad Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, ble med i en annen kamp, som resulterte i at jeg aldri fikk trykt på ready, hva med en kamp nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg