Gå til innhold

Fifa 2008 tråden


kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg og en kamerat har spilt i hele dag (fra 18 til 04.00). Syntes det var veldig bra. Underholdende, høy intensitet og masse rare situasjoner. Kan nevne en, der jeg presterte å takle egen keeper, slik at han mistet ballen og kameraten min puttet. :hmm:

 

Blir ikke spilling på meg før søndag, men søndag formiddag er jeg veldig med å spille med folk her inne.

 

Karakter fra monzilla: 8/10.

 

PSN: emonz (eller e.monz) :ermm:

Lenke til kommentar
jepp, men be-a-pro online kommer ikke før til jul, tror jeg :)

9589796[/snapback]

 

stemmer... fire til seks uker etter lansering av spillet, kan du laste ned GRATIS update som åpner opp mulighetene for å spille be a pro online og med et par ulike moduser, tror jeg. (fem mot fem og fullt lag om jeg ikke husker feil).

Lenke til kommentar

Har et kjempeproblem.....

 

Får faen ikke til disse fantastiske fintene....:S

 

http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1359978.ece

 

Ser man på denne filmen vises det jo hvilken analog-stick bevegelse man skal gjøre for å utføre forskjellige finter...

 

MEN!!

 

Hvorfor i faen funker det ikke da?

 

Jeg har forøvrig PS2 versjonen av f08....

 

Håper noen kan svare snart, ellers ryker både kontroll og spill til pokkers ....

Lenke til kommentar
Har et kjempeproblem.....

 

Får faen ikke til disse fantastiske fintene....:S

 

Ser man på denne filmen vises det jo hvilken analog-stick bevegelse man skal gjøre for å utføre forskjellige finter...

 

Hvorfor i faen funker det ikke da?

9593405[/snapback]

 

husk at det som oftest kreves at du gjør bevegelsene i forhold til hvordan spilleren står, og ikke bare "frem-frem-opp-ned-A-B" som på SNES :p er vel bare å prøve videre..

Lenke til kommentar
Har et kjempeproblem.....

 

Får faen ikke til disse fantastiske fintene....:S

 

http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1359978.ece

 

Ser man på denne filmen vises det jo hvilken analog-stick bevegelse man skal gjøre for å utføre forskjellige finter...

 

MEN!!

 

Hvorfor i faen funker det ikke da?

 

Jeg har forøvrig PS2 versjonen av f08....

 

Håper noen kan svare snart, ellers ryker både kontroll og spill til pokkers ....

9593405[/snapback]

 

Jeg hadde samme probemet med ps3 versjonene løsningen var å holde inne L2 knappen mens jeg svinger på analogen, kanskje du funker for de å.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...