Jo Are Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nei det er nok ikke mulight for norsk språk vis det er det dere mener. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg lager en lobby nå, som heter gamer.no og inget passord! Join Lenke til kommentar
heggz Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har du tatt ned lobbyen? Jeg spilte mot deg i stad.. kjente igjen lommemannen PSN: Hegga Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ja, ingen kom, og jeg hadde en gedigen trang for å spille Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 bestilt fra playx.no nå, får sikkert på tirsdag kan jeg tenke eller tidligst onsdag, gleiar meg... folk med på online play da? helst folk med mic? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Bestillt det idag på absoluttspill(forhåndsbestillt, selv på lanseringsdato). Får det en gang i neste uke, og kommer til å spille på US account: Sorenes92 Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Får å spille "be a Pro" med en kompis, åssen gjør man det? Trodde det gikk, men får det ikke til. Er det bare over nett det går? Har spilt litt "Be a Pro" alene nå, og det er litt gøy. Styrer Defoe. Totalt sett er jeg litt skuffet til nå, men det kommer seg sikkert etter hvert. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 'Be a Pro' er det at du styrer 1 person sånn som i arena i demoen? Også spiller kamper med andre? om så, /kjøpt. Lenke til kommentar
heggz Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jepp, men be-a-pro online kommer ikke før til jul, tror jeg Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 kjøpte spillet idag, psn Pliskin1987. er keen på å denge noen. spilte mot en istad, han skjøt i tverrliggeren 4 ganger på rad. lo meg ihjel (tapte da...) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Meg og en kamerat har spilt i hele dag (fra 18 til 04.00). Syntes det var veldig bra. Underholdende, høy intensitet og masse rare situasjoner. Kan nevne en, der jeg presterte å takle egen keeper, slik at han mistet ballen og kameraten min puttet. Blir ikke spilling på meg før søndag, men søndag formiddag er jeg veldig med å spille med folk her inne. Karakter fra monzilla: 8/10. PSN: emonz (eller e.monz) Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jepp, men be-a-pro online kommer ikke før til jul, tror jeg 9589796[/snapback] stemmer... fire til seks uker etter lansering av spillet, kan du laste ned GRATIS update som åpner opp mulighetene for å spille be a pro online og med et par ulike moduser, tror jeg. (fem mot fem og fullt lag om jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar
pregra Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som er keen på noen matcher utpå ettermiddagen? PSN: pregra Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg er veldig keen, bare så synd jeg ikke får sjangsen før i morgen. Legg meg gjerne til dere som ønsker å avtale spill. Lenke til kommentar
superhagjen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har et kjempeproblem..... Får faen ikke til disse fantastiske fintene....:S http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1359978.ece Ser man på denne filmen vises det jo hvilken analog-stick bevegelse man skal gjøre for å utføre forskjellige finter... MEN!! Hvorfor i faen funker det ikke da? Jeg har forøvrig PS2 versjonen av f08.... Håper noen kan svare snart, ellers ryker både kontroll og spill til pokkers .... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 PS2 og PC-versjonen av FIFA er ikke likk PS3 og 360-versjonen. Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har et kjempeproblem..... Får faen ikke til disse fantastiske fintene....:S Ser man på denne filmen vises det jo hvilken analog-stick bevegelse man skal gjøre for å utføre forskjellige finter... Hvorfor i faen funker det ikke da? 9593405[/snapback] husk at det som oftest kreves at du gjør bevegelsene i forhold til hvordan spilleren står, og ikke bare "frem-frem-opp-ned-A-B" som på SNES er vel bare å prøve videre.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har et kjempeproblem..... Får faen ikke til disse fantastiske fintene....:S http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1359978.ece Ser man på denne filmen vises det jo hvilken analog-stick bevegelse man skal gjøre for å utføre forskjellige finter... MEN!! Hvorfor i faen funker det ikke da? Jeg har forøvrig PS2 versjonen av f08.... Håper noen kan svare snart, ellers ryker både kontroll og spill til pokkers .... 9593405[/snapback] Jeg hadde samme probemet med ps3 versjonene løsningen var å holde inne L2 knappen mens jeg svinger på analogen, kanskje du funker for de å. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skjer det absolutt ingenting? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 PSN : aoottis er med jeg az Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg