Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..

Spiller de fleste i denne posten FIFA på PC ?

Eller er det noen som spiller på PS2 som kan komme med tips og anbrfalinger ?

Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe dette til PS2, da lurer jeg på hva et nettverksadapter koster siden jeg sannsynligvis må ha det for online-spilling..

9635681[/snapback]

du har gått på en tråd i konsoll>sony da er det nok ikke mange her som spiller på pc, men da ps3 eller ps2, og vet ikke hva en nettverksadapter koster til ps2

Lenke til kommentar

9635681[/snapback]

du har gått på en tråd i konsoll>sony da er det nok ikke mange her som spiller på pc, men da ps3 eller ps2, og vet ikke hva en nettverksadapter koster til ps2

9635742[/snapback]

Heh, glemte det :p

Er nettverk innebygd i PS3 ?

Lenke til kommentar

9635681[/snapback]

9635742[/snapback]

9636760[/snapback]

Ja. FIFA 08 er mye vanskeligere enn de forrige spillene og du må styre mye mere selv. Be a pro modusen virker litt halvferdig, og det er helt RÆVA at Santiago Bernabeu ikke er med på spillet.

Lenke til kommentar

9635681[/snapback]

9635742[/snapback]

9636760[/snapback]

Ja. FIFA 08 er mye vanskeligere enn de forrige spillene og du må styre mye mere selv. Be a pro modusen virker litt halvferdig, og det er helt RÆVA at Santiago Bernabeu ikke er med på spillet.

9636927[/snapback]

Jeg mente bare at det er dårlig at Santiago Bernabeu ikke er med. Men det tar lenger tid å bli god i 08 enn de forrige.

Når jeg spiller Be A Pro på PS2 så zoomer ikke kamera inn når jeg kommer til målsjanse. Er det bare på 360 og PS3 at den zoomer inn da eller?

Lenke til kommentar

9635681[/snapback]

vet ikke hvor mye en nettverksadapter koster til ps2... men hvis du kjøper den lille ps2'en er det innebygd, den koster rundt 1000kr... men blir kanskje litt dyrt :hmm: og hvis du kjøper denne, må du igså kjøpe en nettverksledning, det koster rundt 200kr...

Endret av a20legend
Lenke til kommentar
Vet ikke om dere har sett denne:

http://youtube.com/watch?v=_WRlzrENEjc&mode=related&search=

Fikk meg til å le.

Er det lignende mål-feiringer på ps3?

9637816[/snapback]

hehe... ja, du kan blandt annet kjøpe disse feiringene i fan-shopen (kjøper med poeng du vinner i spillet. f.eks ved å vinne tippeligaen) ; sama, robot, fist pump, chest clap, raised arms, number one... + at det er mange andre morsomme feiringer du ikke trenger å kjøpe :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk nytt svar fra EA, som ba meg åpne en rekke porter som ikke sto i manualen :D

Hello,

Thank you for your response, it is much appreciated. I do apologize for the inconvenience.

It is recommended that you do not play behind a firewall in order to avoid any connection issues. If you wish to play behind a firewall or router you must configure it to allow the following ports:

UDP: 3658 (peer-to-peer connection); 6000 (voice over IP); 9555 (EA SPORTS Ticker)

TCP: 31400-31499 (lobby connection); 13505 (EA Messenger); 443 (DNAS authentication)

Read our article about how to configure routers (http://ea.custhelp.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/olh_adp.php?p_faqid=10722&p_created=1124388503&p).

If you have opened the necessary ports but still cannot connect, you may want to contact your Internet service provider to make sure they are not blocking any of these ports.

Please feel free to follow up on this until we get this game running. I will be more than willing to help you with your concerns.

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://support.ea.com).

Thanks,

Chester

EA Technical Support

Har ikke testet om det hjalp, men jeg har ihvert fall åpnet dem... :thumbup:

Lenke til kommentar

Først så går man på start som du sikkert veit så på instant replay så spoler du til det du vil vise og trykker r3 og da blir det du vil ha instant replay av fra det punktet til slutten av filmen. så du må huske å velge hvilket kamera du vil vise det i for det i fra det jeg har forstått så kan man bare uploade det til easports.... husker ikke siden kan si det senere ved å trykke trekant, og så kan man se den filmen på den siden på fifa 08 og new videos men litt rart viss det ikke går ann å få lagret det sånn at du bare skal vise det til dine venner :(

Siden heter Upload side

Endret av pjotrogsteik
Lenke til kommentar
Fikk nytt svar fra EA, som ba meg åpne en rekke porter som ikke sto i manualen :D

Hello,

Thank you for your response, it is much appreciated. I do apologize for the inconvenience.

It is recommended that you do not play behind a firewall in order to avoid any connection issues. If you wish to play behind a firewall or router you must configure it to allow the following ports:

UDP: 3658 (peer-to-peer connection); 6000 (voice over IP); 9555 (EA SPORTS Ticker)

TCP: 31400-31499 (lobby connection); 13505 (EA Messenger); 443 (DNAS authentication)

Read our article about how to configure routers (http://ea.custhelp.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/olh_adp.php?p_faqid=10722&p_created=1124388503&p).

If you have opened the necessary ports but still cannot connect, you may want to contact your Internet service provider to make sure they are not blocking any of these ports.

Please feel free to follow up on this until we get this game running. I will be more than willing to help you with your concerns.

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://support.ea.com).

Thanks,

Chester

EA Technical Support

Har ikke testet om det hjalp, men jeg har ihvert fall åpnet dem... :thumbup:

9641200[/snapback]

hjalp det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...