Gå til innhold

Fifa 2008 tråden


kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damsgaard, mulig å gjøre plass til meg i gamer ligaen? JEg er veldig aktiv, og det er det sikkert noen som ikke er i ligaen :lol:

 

EDIT: Da har jeg sendt mail til EA, og spurt om nettopp dette med at det ikke går å trykke ready :thumbup:

 

Sier ifra når jeg får svar!

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar
Damsgaard, mulig å gjøre plass til meg i gamer ligaen? JEg er veldig aktiv, og det er det sikkert noen som ikke er i ligaen :lol:

 

EDIT: Da har jeg sendt mail til EA, og spurt om nettopp dette med at det ikke går å trykke ready :thumbup:

 

Sier ifra når jeg får svar!

9630929[/snapback]

 

veldig bra :thumbup: sliter med dette jeg og... syyyykt irriterende

Lenke til kommentar

Haha, duden misforste nok spørsmålet mitt, sjekk hva han svarte :lol:

 

Hello,

 

Thanks for contacting EA Technical Support! I do apologize for the inconvenience you're experiencing with the game right now. I understand you're having online issue with FIFA 08, and I know how frustrating that is. Rest assured that I would try my very best to assist you resolve the issue as quickly as possible.

 

Before we continue may I ask some question to be able to assist you on this issue?

1. Were you able to successfully play this game online before?

2. Are you able to play the game offline without any problems?

3. Do you get any error message? If yes, what is the exact error message?

3. Have you called your internet service provider to check if there are any ports blocked?

4. Do you have a router?

5. Do you have a firewall installed?

6. Do you have any anti-virus/anti-spyware software installed? If yes, have you tried disabling it?

6. What type of connection do you have?

7. Have you tried bypassing the router?

8. Have you patched the game? (when applicable)

9. Have you scanned your computer for any viruses, spyware or ad-ware?

10. Have you ever played online with either system? (LAN)

 

After we receive your answer we can continue troubleshooting the issues at hand and hopefully come to a solution.

 

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://support.ea.com).

 

Tror nok han misforsto spørsmålet, han tror vel at det bare er meg som har dette problemet! Men jeg sendte en reply som de skal svare på på nytt, hvor jeg forklarer at dette er et problem absolutt alle som spilelr har, og spør om de jobber med det ;)

 

EDIT: Noen som vil spille?

Endret av Lommiss
Lenke til kommentar
Haha, duden misforste nok spørsmålet mitt, sjekk hva han svarte :lol:

 

Hello,

 

Thanks for contacting EA Technical Support! I do apologize for the inconvenience you're experiencing with the game right now. I understand you're having online issue with FIFA 08, and I know how frustrating that is. Rest assured that I would try my very best to assist you resolve the issue as quickly as possible.

 

Before we continue may I ask some question to be able to assist you on this issue?

1. Were you able to successfully play this game online before?

2. Are you able to play the game offline without any problems?

3. Do you get any error message? If yes, what is the exact error message?

3. Have you called your internet service provider to check if there are any ports blocked?

4. Do you have a router?

5. Do you have a firewall installed?

6. Do you have any anti-virus/anti-spyware software installed? If yes, have you tried disabling it?

6. What type of connection do you have?

7. Have you tried bypassing the router?

8. Have you patched the game? (when applicable)

9. Have you scanned your computer for any viruses, spyware or ad-ware?

10. Have you ever played online with either system? (LAN)

 

After we receive your answer we can continue troubleshooting the issues at hand and hopefully come to a solution.

 

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://support.ea.com).

 

Tror nok han misforsto spørsmålet, han tror vel at det bare er meg som har dette problemet! Men jeg sendte en reply som de skal svare på på nytt, hvor jeg forklarer at dette er et problem absolutt alle som spilelr har, og spør om de jobber med det ;)

 

EDIT: Noen som vil spille?

9632666[/snapback]

 

vet ikke om dere spillte fifa 07 online, men jeg hadde det samme prblemet der og... men da jeg prøvde det hos en ven, funket det helt fint... så er ikke sikkert at alle har prøblemet... kan hende det har noe med routern å gjøre?? hva slags router har dere? jeg har en D-link DI-624...

Lenke til kommentar

Jeg har også gjort det samme, men ingenting virker. Satt sikkert en time til sammen i går å prøvde, noen ganger funka det, noen ganger ikke.

Skal forfatte en mail i løpet av dagen jeg også, blir så sinnsykt irritert når slike ting ikke fungerer. :hrm:

 

Edit: Tror jeg prøver support-telefonen, så fårjeg snakke norsk og får forklart akkurat det jeg vil.

Endret av PootieTang
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...