Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, ja siden du heier på Brann så slipper du unna, de er landets stolthet, og nå får vi endelig seriegullet hem! Det skal bli deilig! Men det er nok en fordel når eg e Barca og du e Brann... men men... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Faen a ting har fucka seg nå a, får ikke trykket meg meg videre sånn at det kommer opp ready Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vet, det er utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kanskje det funker hvis vi går inn i den adre ligaen? Lenke til kommentar
heggz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er med etter kongen av queens Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Heggz/hegga, du må regge deg i Fon (passord: gamer) og BMS Lenke til kommentar
scoom Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, ja siden du heier på Brann så slipper du unna, de er landets stolthet, og nå får vi endelig seriegullet hem! Det skal bli deilig! Men det er nok en fordel når eg e Barca og du e Brann... men men... 9623376[/snapback] hehe.. den er super veit du synst eg gjorde det bra til å vere første gangen eg prøvde spelet :!: heiter Jonasen online, (scoom var nokon som hadde knabba ) Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Første gang ja, nei du var jo ikke dårlig men hadde uflaks og gir opp, sånn er det med alle Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Latterlig, får jo aldri spilt kamper i ligaen. 1 av 20 går an å spille. De burde fikse dette nettverks problemet. Tror ikke det er nettet hos meg som er feilen. Jeg sliter når jeg kommer alene med keeper PSN: KalVal Lenke til kommentar
heggz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ok, har gjort det nå, hadde vært bra med en liga der vi bare spiller med norske lag også.. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bare søk på tippeliga heggz. Og freddie_W hva er det som er så vanskelig alene med keeper, det er der jeg er god... Lenke til kommentar
heggz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg er der, men er jo aldri noen online når jeg har vært pålogget har invita deg nå lommis Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) gi meg 10 min. sitter å spiller en match i manager mode... Nå er jeg klar hegga Endret 2. oktober 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
scoom Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Første gang ja, nei du var jo ikke dårlig men hadde uflaks og gir opp, sånn er det med alle 9623480[/snapback] Eg gir aldri opp Må berre legge meg Etter den kampen der, så virka det som om spelet låste seg heilt kameraet berre snurra rundt bana imens det såg ut som om spelarane var klistra på ein mørk bakgrunn imens dei holdt på å gå av bana, berre at dei var fryste Lenke til kommentar
heggz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 klar nå, spillet klikka litt Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg inviterte deg på nytt jeg Lenke til kommentar
heggz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 prøv en gang til, hvilken liga er du i nå? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Der ja EDIT: Du våger ikke bryte seiersrekka mi Endret 2. oktober 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg