ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har søkt etter Con på abrivation eller hva det heter og finner ikke denne ligaen også når jeg søker på Champions of Norway .Er det noen som opplever det samme som meg, kan det hende den ikke vises for den er full. takker for svar 9616122[/snapback] samme broblem her, men vi kan jo lage en ny en 9617040[/snapback] Dere kan jo lage en eller to ligaer liga hver måned. Så kan man kåre månedens lag/FIFA spiller. Den som vinner kan få: "Jeg er forumets beste i FIFA 08 i Oktober (f.eks)" Lenke til kommentar
a20legend Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei. Har et veldig irriterende problem når jeg skal spile online kamper på fifa 08... Når jeg kommer inn på siden der man kan velge lag, funker det bare sånn 10% av gangene å gå videre inn i kampen... Jag har NAT type 2 så dette bør funke! Routern min er en D-link DI-624. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Alle sammen, meld dere inn i BallMasters ligaen...kom igjen Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg suger ræv i FIFA har jeg funnet ut. Herjer ligaen i manager mode, men har scoret et mål siden lansering og vunnet en kamp. Må være en fotballskole et sted? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hvorfor finner jeg ikke CON når jeg søker!? Og jeg har joinet Ballmasters... EDIT: Leser at den er full, derfor lager jeg en ny Liga, som heter Finest of Norway, eller FON... Plass til 32 stk. passord er gamer Vær hvilket lag du føler for Endret 2. oktober 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som blir med å joine Norske rommet på online lobbies, og lage en real spillekveld ? Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da har jeg blitt med i BallMastersligaen , jeg er Kiminter1908 bare for å si ifra, bli med flere det er 5/ av 32 spillere, så det er masse plass til fler. Håper det er greit for liga lageren at jeg oppfordrer til fler viss han har tenkt å ha med venner. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Inviterer deg nå kiminter. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg joiner inn på ligarommet nå, så da håper jeg det er noen som vil spille! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da er jeg klar, hvis noen vil spille mot meg! Og damsgaard... Det er vel ikke en liiiiiten mulighet for å sparke ut noen som har joinet ligaen, men som aldri spiller? Slik at jeg kan joine... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Morsomt oppgjør lommemannen, var nervøs en stund der ja. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja, haha! Måtte gå inn og ut av ligan, ettersom jeg klarte å joine den som Brann, og det går jo ikke, så jeg rejoina som barca! Er klar for ny kamp, etter denne, spille mot en eller normann... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Inviter meg når du er klar. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) du er "busy with another player" ser det ut til, så inivter meg når du er klar, PootieTang EDIT: hvis noen fler vil være med å spille nå, så join BallMasters (BMS) ligaen Endret 2. oktober 2007 av Lommiss Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tipper du slår meg når du spiller med barca.. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hehe, vi får se Det jeg er god på er effektivitet og gjennombruddsspill... Resten tar du meg på, men ikke slipp meg til på kontringer... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Har joinet fon ligaen psn eivou er klar for å spille, noen invitere meg? jeg får sånn squad update hele tiden hvorfor? jeg har ronaldinho som arena player... EDIT: joina ballmasters også noen spille mot meg ? Endret 2. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 skal bare knuse pootie først Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ok inviter meg når du er ferdig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg