Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har et straffe igjen og motstanderen leder med to er det jo ingen vits i å fortsette ;)

9608201[/snapback]

Jeg hadde skutt 4 straffer 1 av de var bom, han hadde skutt 3 straffer alle treff, så skjøt han sin 4 straffe og skorte, men da er det jo fortsatt 1 straffe igjen til hver av oss som jeg f.eks kunne ha skort på og han kunnet ha bommet på sånn at det hadde blitt extra straffer

leif

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
JEg prøver igjen. Hva betyr det når det står at max grensen for kreditt på min fifa08 konto er nådd max grensen? Online skal da være gratis på ps3?

9609068[/snapback]

Jeg svarte deg før i dag.. ivertfall det jeg tror credits er.

9609096[/snapback]

Sorry, så ikke svaret ditt før nå :blush: Takker for svar!

Lenke til kommentar

Fifa 08 er mitt første fotballspill og jeg digger det.

Det jeg lurer på, er om du kan trene opp laget ditt for å få flere stjerner når du velger vanlig "kickoff" fotballkamper?

Under managermode, har jeg flere stjerner på laget mitt, men når jeg går ut for å spille "vanlige" kamper, er jeg tilbake til opprinnerlig antall stjerner.

Jeg har prøvd å loade mine data, men det hjalp heller ikke.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Jeg har søkt etter Con på abrivation eller hva det heter og finner ikke denne ligaen også når jeg søker på Champions of Norway .Er det noen som opplever det samme som meg, kan det hende den ikke vises for den er full. takker for svar

9616122[/snapback]

samme broblem her, men vi kan jo lage en ny en

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...