Gå til innhold

Fifa 2008 tråden

kongJarle

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å lage en egen tråd der folk kan skive inn sin PSN slik at vi fifaspillere kan møtes til kamp :)

Venligst ikke kom med no PES greier her.. har nok sånne tråder ;)

Add meg gjerne de som vil. Fikk spillet i posten i dag. Merket jeg var litt rusten i fifa fingrene.. så trenger nok litt trening ja :)

PSN: jakzen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt å spilte Fifa08 i hele går kveld og kan vel nå bedømme det litt bedre enn mine tidligere tester.

08 er endel bedre enn 07, AI`en er smartere og fotballfølelsen er bedre.

Som nevnt flere steder er tempoet mye lavere i spillet, det kan til tider være veldig irriterende.

Det tar også altfor lang tid før spilleren reagerer når du enten skal slå en langspassning eller gjøre finter i finte modusen.

Dette gjør at fintene blir vanskelig å gjennomføre mot hissige forsvarere.

Pro player delen var artig men også ganske fustrerende til tider.

Mye av kampene går med til å se resten av laget spille rimelig håpløst så du må skape det meste selv.

Har prøvd meg både som spiss og midtbane og begge possisjoner var artige.

Litt mindre borti ballen som spiss selvsagt men artig å komme til endel avslutninger.

Foreløpig kan man kun spille treningskamper i pro mode, dette blir visst utvidet i en oppdatering ettervært.

Etter å ha spillt endel timer både i manager modus, pro mode og online mot andre ble jeg dessverre litt lei utpå natten.

Det er her Fifa skuffer vært år. Fotballen engasjerer meg ikke nok til at jeg kan spille det i måneder uten å gå lei.

Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål til dere som allerede har skaffet dere spillet:

Da Fifa 07 kom ut kjøpte en venn av meg det med èn gang, og da var det ikke på norsk. Etter en måned eller to kjøpte jeg det, og da var det en ny utgave, med flere språk bland annent norsk. Siden jeg har noen yngre søsken, hadde det vært greit at spillet er på norsk.

Er det det eller er det bare på Engelsk?

I så fall; vet noen om/når det kommer på norsk?

Er Tippeligaen med?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...