simma90 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har en Samsung SGH-U700.. Det er en kjempetelefon synes jeg..sett bort i fra småkranglete ting her og der . MEN en ting forstår ikke jeg. Jeg har et 2gb minnekort på den, og klarer aldri å få meg til å slette meldinger fra telefonen. Med en gang meldingene runder 200 begynner telefonen å maase om at jeg må slette meldinger. Noen som har peiling på en instilling som jeg kan endre for at den skal slutte å mase ? Btw ! Folk som legger inn svar med at jeg skal begynne å slette meldinger, de trenger ikke skrive noe i det hele tatt. Trenger bare hjelp med dette og ingen negative nabbs. ! Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Tror du er litt forvirret, dette er ikke plassmangel grunnet lagringsplass, (så hva slags minnekort du har er helt irrelevant), dette er plassmangel grunnet Samsung software, then rett og slett vil\kan ikke ha mer enn X antall meldinger. Du kan ikke gjøre noe annet enn å slette. (telefonen har forøvrig 40mb eller noe lagringsplass uten minnekort, det skulle tatt seg ut å klare å fylle det ved hjelp av tekstmeldinger, 1mb = 250 sider med tekst (4000tegn per side), altså kan den ta 10,000 a4 sider med tekst, eller ca 250 000 vanlige smser.) Endret 27. september 2007 av OstepopErGodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå