Hjelptrengerjeg Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg formaterte tidligere i dag PC-en så jeg kunne gå fra Vista til XP pro. Dette gikk greit helt frem til jeg skulle kjøre inn driveren til nvidia Geforce 8400 gs kortet mitt. Da får jeg beskjed av nvidia innstallasjonen at den ikke finner noen driver som er kompatibel med noe maskinvare jeg har... Noen som har vært bort dette før`? Mvh Nils Olav Lenke til kommentar
plaank Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Om dette er en bærbar PC så må du nok inn på hjemmesiden til produsenten av PC-en. Skjermkortene i laptoper bruker som regel ikke nVidia sine drivere direkte, men en modifisert versjon. Om det er en stasjonær PC så bør du gå inn på www.nvidia.com og sjekke ut den siden for oppdaterte drivere. Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Om dette er en bærbar PC så må du nok inn på hjemmesiden til produsenten av PC-en. Skjermkortene i laptoper bruker som regel ikke nVidia sine drivere direkte, men en modifisert versjon. Om det er en stasjonær PC så bør du gå inn på www.nvidia.com og sjekke ut den siden for oppdaterte drivere. 9584470[/snapback] Der ligger det ikke driver ute til annet enn vista :/ Er en acer aspire 5720 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå