Akidon Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Tenkte å skaffe eg en vinterjakke. Vill helst ha noe godt og varmt fortrinnsvis i ull. Har funnet en, men jeg vet ikke helt. Anyway innspill og flere alternativer mottaes med takk Alternativ 1 Lenke til kommentar
sull Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg henger meg på denne, jeg har lett etter en jakke her for høst\vinter i akkurat den stilen der. Bor i bergen.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg henger meg på denne, jeg har lett etter en jakke her for høst\vinter i akkurat den stilen der. Bor i bergen.. 9584389[/snapback] Ja jeg også og med været som har vert her i det siste begynner det å bli på høy tid å skaffe. Er jo nesten vinter ute. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Fillipa K har en tøff med relativt stor krage, dobbeltspendt og rekker nesten til knærne. Ligger på 3500kr. Skal se om jeg finner bilde senere. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Fillipa K har en tøff med relativt stor krage, dobbeltspendt og rekker nesten til knærne. Ligger på 3500kr. Skal se om jeg finner bilde senere. 9584951[/snapback] Den er jo ikke tøff i det hele tatt. Er ikke vits med slike tåpelige uttalelser.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Den er jo ikke tøff i det hele tatt. Er ikke vits med slike tåpelige uttalelser.. 9586642[/snapback] Nå har du sannsynligvis null aning om hva du snakker om, så det var et dårlig forsøk på å være kul må jeg si Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Bare nevner en liten detalj... Jakker som den det er bilde av i første post ser jo veldig bra ut. Men det er noe drit å måtte ta på seg digert skjerf, eller bestandig ha høyhalsede gensere hvis jakken ikke kan lukkes ordentlig igjen i halsen når det er kaldt. Bare nevner det som et lite apropos; jeg har en lignende en og den er topp når det ikke er kjempekaldt, men nærmest ubrukelig når gradestokken kryper litt under 0 - nettopp fordi den er såvidt 'åpen'. Er man 'tykt skjerf og diger genser'-typen spiller det vel forsåvidt liten rolle Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Digger skjerf Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Et alternativ til den du postet er en av frakkene fra ToS, var nede å prøvde noen av dem i går og sitter veldig bra samtidig som de er varme. Har blandt annet en meget pen dobbeltkneppet som heller ikke er så åpen i halsen og knelang. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 ToS? Bilde? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 ToS?Bilde? 9587399[/snapback] Tiger of Sweden Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Kan med glede anbefale peacoaten jeg kjøpte fra Matinique i dag. Jeg posta den på mote og velvære tråden. Koster 2500,- Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 o0 2500 er litt mye for min lommebok. Uansett jeg er mer på jakt etter en jakke enn en frakk. Gir denne tråden ett par dager til. Viss ingen kommer med noen innspill så blir det alternativ 1 på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå