Uxzuigal Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) "Welcome to the Machine - Plantlife Anon 2017" Model: Canon EOS 40D Lens: Canon 17-40mm USM Shutter Speed: 1/2 second F Number: F/4.0 Focal Length: 21 mm ISO Speed: 800 Et eksperiment innen nytt felt og et skråblikk på dagens teknologiske utvikling. Endret 27. september 2007 av Snabben Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 - Uskarpt Slo meg at det var litt mye luft over vasen, men det er my luft under og, så det var kanskje nødvendig + Veldig fine farger Likte budskapet ditt Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Snodig, min reply forsvant o.O Litt om uskarpheten: Mye av det kommer grunnet vann, toppen er med vilje for å fremheve databrikken og en "drømmetilstand" , surrealismen ved det hele. Men mulig det kan tolkes forskjellig Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg savner også litt fokus. Linjen på venstre side har også liten funksjon spør du meg. Leder blikket mot bunn av vasen. Ellers stilige farger, og flott motiv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå