Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Manglende sexlyst hos kvinner i parforhold?

Paganini1

Anbefalte innlegg

Åpent spørsmål som spesielt omhandler dere kvinner der ute.

Finnes det kvinner som i det hele tatt har lyst på sex etter at de har vært i et forhold i over ett år og etter at de også har fått barn??

Jeg har kun hatt to lengre forhold og erfaringen er at når kvinner etter 1-2 år får dekket behovet for å få barn forsvinner all sexlyst. Sex kanskje 4-5 ganger pr år er ikke uvanlig. VI snakker ikke om manglende sex 1-2 år etter at barnet er født men fortsatt manglende sexlyst 6-7 år etter at barnet ble født i begge tilfellene her.

Det er jo tusen grunner men slike som sliten... syk... etc etc går igjen, men man vil jo tro at behovet er så grunnleggende at det vil oppstå på et senere tidspunkt, men det har jeg ikke opplevd enda.

Noen som har erfaring eller råd å komme med. Det skulle ikke være nødvendig å si at jeg selvfølgelig savner både nærheten og tilfredsstillelsen sex innebærer.

Er sølibatet i årevis prisen vi menn må betale for å være villig til å lage barn sammen med dere damer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fullt mulig å ha et sexliv etter man har fått barn, men det må jobbes med på begge parter. Gjerne så mister de tid til hverandre, og mer fokus på barnet, et nytt barn er som(moren min sa dette til meg en gang) å bli forelsket på nytt, spenning og du vil bare være sammen med personen så mye du klarer. Da glemmer de to gjerne å ta opp kontakten mellom hverandre, og årene går videre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

aaaw...

Nå er jeg bare 16, men mangel på sexlyst for damer under og etter svagerskap er jo ikke noe bare de som opplever det har hørt om...

Hva med å ta ungen(e) en dag så dama får hvilt seg? prøv å få tak i en barnevakt til å passe på dem over natta. Lag middag elns og lag riktig stemning =) flørt og gi komplimenter. Tror det hadde funket på meg hvis jeg hadde vært i den situasjonen.

og ha tålmodighet, finnes ikke noe verre enn antydning til mas om sånt =)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...