Gå til innhold

Problem med mic'en på Halo3 Live

Skalle

Anbefalte innlegg

Noen flere som har hatt problemer med at du ikke kan høre teammates når man spiller live?

Jeg spillte litt live i kveld og det var for så vidt kjempegreier, men jeg kunne jo faen ikke snakke med noen av de på laget mitt, og så plutselig kunne jeg høre de på det andre laget gjennom TV'en og ingenting på headsettet. Så kunne jeg plutselig høre en som også kunne høre meg. Skreik hallo i ti minutter før det kom noe som helst. Micen er helt ok for den pratet jeg masse i etterpå, men er dette en slags bug eller er det bare for mange som spillte på live og spillte Halo i kveld?

Det var ihvertfall megateit hele opplegget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen feil, bare en utrolig teit måte og snakke sammen på :nei:

Burde vært slik som i Gears of War. I pauseskjermene osv kan alle snakke md alle, og i kampene kan lagene snakke innenfor seg selv, helt fritt.

Jeg vil for faen ikke miste kontroll over situasjonen for å si at det kommer noen rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Spiller du ranked match så er det åpen tale innad i laget mens du venter på at brettet skal loade og mens du spiller.

Men kjører du custom match osv, med mange venner Snakker alle ilag i pausemenyen også må du trykke til venstre eller ned på d-pad'en for å prate med folk på laget ditt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Spiller du ranked match så er det åpen tale innad i laget mens du venter på at brettet skal loade og mens du spiller.

Men kjører du custom match osv, med mange venner Snakker alle ilag i pausemenyen også må du trykke til venstre eller ned på d-pad'en for å prate med folk på laget ditt.  :thumbup:

9584700[/snapback]

Men det kan vel forandres av han som Hoster serveren?

Lenke til kommentar
Noen flere som har hatt problemer med at du ikke kan høre teammates når man spiller live?

Jeg spillte litt live i kveld og det var for så vidt kjempegreier, men jeg kunne jo faen ikke snakke med noen av de på laget mitt, og så plutselig kunne jeg høre de på det andre laget gjennom TV'en og ingenting på headsettet. Så kunne jeg plutselig høre en som også kunne høre meg. Skreik hallo i ti minutter før det kom noe som helst. Micen er helt ok for den pratet jeg masse i etterpå, men er dette en slags bug eller er det bare for mange som spillte på live og spillte Halo i kveld?

Det var ihvertfall megateit hele opplegget.

9584223[/snapback]

Skjedde det samme med meg i går..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...