Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er en ting jeg lurer på som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg lurer på om det er mulig å rippe noe av ekstramateriale på en dvd ? For det er et kult "easter egg" på Ringenes Herre; extended version som jeg gjerne ville ha rippet til divx. Det er en parodi på en scene i filmen, fremført av Jack Black. Jeg har den på pc'en, men den har elendig kvalitet. Så jeg ville gjerne ha rippet den i fra dvd, men er det mulig ? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hmm.. www.doom9.org har masse guider og sånt Det du kan gjøre er å decrypte alle filene te disken fra dvd'n, så bruker du vobrator te å se hva alle vob filene inneholder, så finner du vilken id det har .. så bare stripper du det ut av vob fila med programvare, finner alt på www.doom9.org åssen du gjør det og nødvendig programvare. du kan strippe en dvd i så mange små puslebiter du vil Er litt artig egentlig .. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Takk for tipsene, dette skal testes Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Det funka fett Tusen Takk For Tipset Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 SmartRipper er tingen! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Koss fekk du fram den? /*-H2H Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Koss fekk du fram den? /*-H2H Fikk fram "easter egget" ? Sjekk ut denne linken Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 SmartRipper er tingen! Nei, DVDDecrypter er tingen Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 SmartRipper er tingen! Nei, DVDDecrypter er tingen Nei, vStrip er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå