Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hilken moped bør jeg velge og hvor skal jeg lete?

vnellevb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel stort sett de to plassene det er størst marked. Til den prisen så blir det en "crosser" moped, og ikke racing. Motohispania furia ligger på 7000kr++ og er ganske greie og holde på med. Eller så er det nesten etter smak og behag, ikke ta noen merker så du nesten ikke har hørt om.

Lenke til kommentar

ja ligg unne merker du ikke ar hørt om ja, og etter min mening bør du absolutt holde deg unna furia også.

om ikke design er det viktigste for du vil jeg ambefale suzuki tsx, det er kvalitet. derbi er bedre kvalitet og sprekere enn furia, men er ikke så veldig kvalitet det heller. for å kunne ambefale deg noen spesifikk moped bør du fortelle hva du ser etter i en moped.

mcborsen.no og salgs forumet på mopedportalen.com har jo også en del annonser men de fleste ligger vell på autodb, finn og tinde.

Lenke til kommentar
  bruker1000000 skrev:
ja ligg unne merker du ikke ar hørt om ja, og etter min mening bør du absolutt holde deg unna furia også.

om ikke design er det viktigste for du vil jeg ambefale suzuki tsx, det er kvalitet. derbi er bedre kvalitet og sprekere enn furia, men er ikke så veldig kvalitet det heller. for å kunne ambefale deg noen spesifikk moped bør du fortelle hva du ser etter i en moped.

mcborsen.no og salgs forumet på mopedportalen.com har jo også en del annonser men de fleste ligger vell på autodb, finn og tinde.

9585654[/snapback]

Jeg ser etter en moped som jeg ikke trenger å skru så veldi mye på, som er lett å trimme, og som en som har litt "crosser" stil.

Lenke til kommentar
  ekwathne skrev:
RMX og SMX liker jeg. Gode mopeder, eneste minuset er at SMX er for liten for meg. ;)

9621469[/snapback]

ja, det var en ting, hva er egentli forskjellen på rmx og smx? jeg har hørt et det bare er dekkene og utsende som er forskjellig..

er det noen so vet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...