vnellevb Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hei. Jeg er på jakt etter moped, er det noen som har noen forslag om hvor jeg skal lete (har lett på finn, og autodb) eller om det er noen som har forslag på hva jeg skal kjøpe. tenkte meg en prisklasse mellom 5-10000kr. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er vel stort sett de to plassene det er størst marked. Til den prisen så blir det en "crosser" moped, og ikke racing. Motohispania furia ligger på 7000kr++ og er ganske greie og holde på med. Eller så er det nesten etter smak og behag, ikke ta noen merker så du nesten ikke har hørt om. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ja ligg unne merker du ikke ar hørt om ja, og etter min mening bør du absolutt holde deg unna furia også. om ikke design er det viktigste for du vil jeg ambefale suzuki tsx, det er kvalitet. derbi er bedre kvalitet og sprekere enn furia, men er ikke så veldig kvalitet det heller. for å kunne ambefale deg noen spesifikk moped bør du fortelle hva du ser etter i en moped. mcborsen.no og salgs forumet på mopedportalen.com har jo også en del annonser men de fleste ligger vell på autodb, finn og tinde. Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 bruker1000000 skrev: ja ligg unne merker du ikke ar hørt om ja, og etter min mening bør du absolutt holde deg unna furia også. om ikke design er det viktigste for du vil jeg ambefale suzuki tsx, det er kvalitet. derbi er bedre kvalitet og sprekere enn furia, men er ikke så veldig kvalitet det heller. for å kunne ambefale deg noen spesifikk moped bør du fortelle hva du ser etter i en moped. mcborsen.no og salgs forumet på mopedportalen.com har jo også en del annonser men de fleste ligger vell på autodb, finn og tinde. 9585654[/snapback] Jeg ser etter en moped som jeg ikke trenger å skru så veldi mye på, som er lett å trimme, og som en som har litt "crosser" stil. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Rieju og Derbi kan være noe for deg. Lite skruing og går godt med bare effektanlegg. Lenke til kommentar
Whipblaster Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 tinde.no er det alt mulig rart, også moped........ hva er det som er så glt med furia? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Dårlig ramme på Furia, tåler ikke så mye juling. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 og dårlig radiator, deksler, speedo, el-nett osv osv Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Bare mopeden går i to år så er jeg fornøyd;) Har sett litt på suzuki rmx og smx... noen spesielle svakheter på dei? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ingen svakheter som jeg vet om i allefall. Går godt med lite trim. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 RMX og SMX liker jeg. Gode mopeder, eneste minuset er at SMX er for liten for meg. Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ekwathne skrev: RMX og SMX liker jeg. Gode mopeder, eneste minuset er at SMX er for liten for meg. 9621469[/snapback] ja, det var en ting, hva er egentli forskjellen på rmx og smx? jeg har hørt et det bare er dekkene og utsende som er forskjellig.. er det noen so vet det? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forskjellen er at RMX leveres med knastedekk og SMX med asvaltdekk. Ellers er det bare utseende som skiller. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Utenom utseendet og dekkene er alt helt likt. Lenke til kommentar
vnellevb Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Var det jeg trodde... men jeg var ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå