jondoe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har problemer med å logge meg inn på min server via nettleseren, men ikke lokalt. Da går det fint, men ikke ellers. Hva gjør jeg galt? Jeg bruker BulletProof FTP på serveren, og har alle innstillinger riktig, tror jeg. Når jeg logger inn svarer serveren: 227 Entering passive mode (87,248,27,236,37,179) Men brukernavnet mitt står som innlogget i BulletProof, men den andre PC’n som jeg prøver å logge meg inn med så får jeg beskjeden: Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer. Og så virker det som at den prøver å koble til hele tiden ettersom det står Kobler til... Når jeg prøver å logge meg inn lokalt så går det fint, men ikke ellers. BulletProof bruker port 20 til data, og port 21 til å lytte på. Port 21 er åpen og port 20 er stengt ifølge www.grc.com sin online-tester. Hvordan åpner jeg port 20, da? Hvis jeg får åpnet port 20, fungerer det hele, da tro? Jeg har også forwardet portene i min 3Com trådløse ruter, tror jeg ihvertfall. Har ihvertfall gjort det slik jeg har fått det forklart. Har også registrert meg på www.dyndns.com. Men når jeg prøver å logge meg inn på serveren min med adressa jeg fikk så kommer jeg bare til innloggingsvinduet på min ruter. For de som vil prøve å logge inn, så er adressen for øyeblikket: ftp://anonym:[email protected] Er det noen som har noen forslag til hva jeg gjør galt? Jeg har modem og trådløs ruter (3Com). På forhånd takk! Jon E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå