John Kr Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kjører VISTA Ultimate og har installerte Extras - DreamScene. Får ikke startet programmet da jeg får opp en melding at DreamScene ikke kan startes pga skrivebordet er konfigurert. Dette forstår jeg ikke mye av, har deinstallert DreamScene nå... Er det noen som kan hjelpe meg med å få dette til å virke. Når jeg høyreklikker på skriveborder så kan jeg se at linjen for DreamScene er grå og ikke kan startes. Gikk inn på windows - web - DreamScene så finner jeg videosnuttene, de virker fint i WMP, men virker ikke via skrivebordsbakgrunn. Trenger noen tips da. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Er det ingen av dere som benytter dette til bakgrunnsbilde? Merrkelig. Tar gjerne imot tips da. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Eg la det nettopp inn på PC-en min så la eg inn eit program DeskScape og då funger det fint du kan sjekke ut denne sida her her kan du laste ned programet og finne mage DreamScene bakgrunner Dream WinCustomize Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Takk for svaret. Virket DreamScan før du la inn DeskScape? Ellers tusen takk for linken. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Eg la det nettopp inn på PC-en min så la eg inn eit program DeskScape og då funger det fint du kan sjekke ut denne sida her her kan du laste ned programet og finne mage DreamScene bakgrunner Dream WinCustomize 9586137[/snapback] Har fortsatt prøvd å få DreamScene til å fungere, har deinstallert og intstalert på nytt uten postiv resultat. DreamScene fungerer rett og slett ikke. Hvordan skal jeg få den til å starte? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Installerte DreamScene på en helt annen PC nå i dag, der virket den heller ikke. Dette kan tolkes til at det ikke er noe galt med min PC, men derimot noe software messige triks som må til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå