Flakkmeister Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hei Hva i all verden er forskjellen på denne: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications og denne: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications ...bortsett fra at den siste har "horelys"? Takker for svar EDIT: Jaggu var det lys i begge to gitt Endret 26. september 2007 av Magnalf Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Når jeg bygde PC-en min skulle jeg kjøpe en lignende Zalman-vifte, den fantes også i to varianter. De var helt like og kosta like mye, bortsett fra at den ene hadde blå LEDs. Jeg tok den med LEDs! (Enda jeg ikke har noe vindu ellerno' i kabinettet.) EDIT: Leif liker også blå LEDs! Endret 26. september 2007 av Überadri Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Ser at den første har grønne LED`s, mens den siste har blå. Men kan ikke finne noen anna forksjell på hjemmesidene eller noe...kanskje litt annerledes vifteblad på den røde? Heh.. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har en cnps9500 AT den har 4pins strømkontakt noe som LED utgaven ikke har. Med firepins kontakt styres viftehastigheten via hovedkortet (man har flere valg i bios) bla for å redusere støy. Er meget fornøyd med min den pleier å ligge på 6-800 rpm og da kan man ikke høre den selv om man har øret helt intil .Min Q6600 ligger da på ca 40-42 idle og 55load. jeg har ikke noen andre vifter i kabinettet. hvis jeg stresser cpuen mye og tempen kommer opp i ca 57grader så øker vitehastigheten progressivt opp til ca 1600rpm og den støyer fortsatt meget lite og kjøler da veldig kjapt ned til ca 42grader igjen. Maks viftehastighet er forøvrig ca 2900 rpm da hører man den men er betydelig stilere enn stockjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå