Capiche Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 God kveld! Jeg fikk en hvit MacBook i ettermiddag, og har prøvd lenge å få kobet til trådløst internett. Når jeg markerer routernavnet vårt og trykke koble til, får jeg en feilmelding som sier at AirPort Express ikke kan gjøre det. Jeg prøvde å slå av og på routeren og restarte den, men ingenting hjalp. Jeg ringte til slutt til kundeservicen til nettleverandøren vår, og de fortalte meg om en patch som gjorde slik at MacBooken kunne koble til routeren allikevel. Er det noen som vet om en slik patch? Har prøvd google, men jeg finner ikke den riktige. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det kommer vell ann på hvilken router du har, hvis jeg har forstått riktig. Hvordan router har du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skulle du laste ned en patch til routeren eller til Macen? Hva slags router har du? Hvis det er en Pre-N trenger du en patch på Macen, men jeg har hørt om noen med SpeedTouch som måtte laste ned ny firmware til routeren sin for at Macen skulle kunne koble til. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 De fortalte meg på leverandørens (Nextgentel) kundeservice at jeg måtte laste ned en patch til Macbooken. Jeg har for tiden en "Netopia Cayman 3357W". Takker for svar så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå